logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Jak budować autentyczne relacje z odbiorcami w digitalu

  PR 06.03.2024, przeczytano 539 razy
ilustracja

Jednym z kluczowych aspektów budowania autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu jest realizowanie jakościowych kampanii online. Jak to zrobić? Eksperci z grup roboczych IAB Polska wyselekcjonowali najbardziej aktualne tematy oraz wyzwania związane z szeroko pojętą jakością w marketingu online. Podczas konferencji IAB HowTo poruszone zostaną, m.in. takie zagadnienia jak: brand safety w dobie kryzysu, przełożenie brand liftu na jakość kampanii digital czy mobile marketing i siła geofence.  Uczestnicy dowiedzą się z jakich narzędzi i technik zapewniających pomiary jakości prowadzonych działań najlepiej korzystać oraz jak docierać do odbiorców w różnych kanałach komunikacji. Ciekawe prelekcje, doświadczeni eksperci i duża dawka wiedzy to wszystko już 20 marca w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-jak-budowac-autentyczne-relacje-z-odbiorcami-w-digitalu,403333,artykul.html

Quality a budowanie autentycznej relacji z odbiorcami 

Trendy na rok 2024 pokazują, że przy tworzeniu kampanii to jakość i rzetelność grają teraz główne skrzypce i mogą mieć duży wpływ efekty realizowanych strategii marketingowych. Rożne formy reklamy, a także działania organiczne dają markom spore możliwości do zaistnienia w różnych kanałach. Obecnie marketerzy mają niemal nieograniczone możliwości do budowania świadomości brandu, docierania do odbiorców czy wzrostu sprzedaży. Natomiast nadal w tym kontekście nie można zapominać o jakości i związanych z nią takich elementach jak: brand safety, fraud, widzialność, bezpieczeństwo rozwiązań programatycznych i w końcu tworzenie wartościowych treści. 

Podczas marcowej konferencji IAB HowTo eksperci wskażą, dlaczego jakość, wiarygodność, transparentność na każdym poziomie komunikacji marketingowej jest tak istotna w procesie pozyskiwania odbiorców i budowania z nimi autentycznej relacji.  Będzie to również niepowtarzalna okazja do dyskusji o zwiększeniu ochrony wizerunku i bezpieczeństwa marek, ograniczeniu oszustw związanych z reklamami czy wzroście znaczenia wszechstronnej, jakościowej oceny skuteczności reklam internetowych. Co więcej, uczestnicy otrzymają kompleksową wiedzę w tym zakresie, m.in. w obszarze mobile marketingu, social mediów, influencer marketingu, SEO czy digital PR-u – komentuje Tomasz Wileński, członek Rady Programowej IAB HowTo: Jakość nad iluzją. Budowanie autentycznej relacji z odbiorcami w digitalu, Szef Grupy Roboczej Badania w IAB Polska, CEO iSlay 

Program QUALID na straży jakości w reklamie cyfrowej

Organizacja IAB Polska od wielu lat kładzie nacisk na ten aspekt działań marketingowych, co widać chociażby po programie QUALID i wspomnianej już konferencji, poświęconej temu tematowi.  

Już ponad 3 lata temu uruchomiliśmy QUALID, czyli nasz autorski program propagujący wysoką jakość reklamy cyfrowej, wiodącego obecnie medium marketingowego. Stanowi on potwierdzenie wysokiego poziomu kampanii marketingowych poprzez koncentrację na takich kluczowych obszarach, jak: bezpieczeństwo marki, transparentność, walka z oszustwami reklamowymi oraz podnoszenie jakości oceny efektywności reklam w internecie. Co więcej, zaledwie kilka miesięcy temu opublikowaliśmy pierwszy raport dotyczący zagadnienia jakości w reklamie cyfrowej, z którego wynika, że transparentność podmiotów i bezpieczeństwo marki jest uważana przez badanych za niezwykle istotny element działań marketingowych  dodaje Ania Garwolińska, Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich, IAB Polska. 

Najlepsi specjaliści branży digitalu 

Eksperci zrzeszeni w Grupach Roboczych IAB Polska reprezentujący obszary, m.in. badań marketingowych, content marketingu, e-commerce, social mediów czy PR podczas wydarzenia przekażą dawkę praktycznej wiedzy, która może znacząco podnieść jakość prowadzonych działań.  

Podczas konferencji Marcin Niemczyk, Doradca Zarządu w instytucie Polskie Badania Internetu podpowie, czy warto szukać nowego wskaźnika jakości, gdy można wykorzystać już posiadane dane. Z kolei Justyna Oracz, Head of Communications i Mateusz Górecki, Managing Director z agencji WE!RE Fantasy wskażą, jak znaleźć równowagę między walką o uwagę a bezpieczeństwem marek w działaniach influencerskich. Natomiast Marek Sztomberski, Senior Konsultant Executive Coach w nFactor opowie, jak jakość contentu w komunikacji marketingowej wpływa na motywację i zaangażowanie użytkownika. Ponadto Sylwia Kaska, Head of Sales i Nikodem Sarna, Marketing & Product Manager z Proxi.cloud pokażą, jak mierzyć footfall za pomocą digitalu i wzmocnić kampanie OOH w erze postcookies, z kolei o optymalizacji treści cyfrowych poprzez strategiczne planowanie, cele komunikacyjne i analizę KPI opowie Maciej Leonard Żybula, CEO/Founder z agencji Bees & Honey.  

Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji i firm, jak: MGID, Open Mobi, Lightscape, game changer, Bluerank, Jusstag, Hybrid.ai/VOX, Admitad Polska oraz Jet Line. A wydarzenie poprowadzi Dyrektor Zarządzający w agencji Sempai, Sebastian Suma.  

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketerzy często muszą dokonywać trudnych wyborów dotyczących strategii komunikacyjnych. Czy skupić się na masowym zasięgu, ryzykując granicą kontrowersji czy też postawić na jakościowe, etyczne działania zgodne z wartościami marki? W tej nieustannej walce o uwagę odbiorcy pojawia się istotne pytanie: gdzie postawić granicę? Jak równocześnie osiągnąć długofalowe zaangażowanie i zbudować zaufanie konsumentów? W marketingu regularnie stajemy przez moralnymi dylematami, a nasze decyzje mogą mieć decydujące znaczenie dla powodzenia całego projektu i reputacji marki. W swoim wystąpieniu z Mateuszem Góreckim skupimy się na tym, kiedy i w jaki sposób należy wyznaczyć granicę w działaniach z influencerami, aby efektywnie przyciągnąć uwagę, jednocześnie zachowując uczciwość treści i przestrzegając etycznych standardów. Zadbanie o te obszary powinny stanowić priorytet wszystkich osób zaangażowanych w tworzenie treści digitalowych – Justyna Oracz, Szefowa Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, Head of communications w WE!RE Fantasy.  

Jakość nad iluzją – ostatnie bilety na konferencję IAB HowTo 

Wszyscy zainteresowani rozwojem w obszarze digitalu, e-commerce, SEM oraz content marketingu mogą jeszcze zakupić ostatnie dostępne bilety w dwóch wariantach cenowych.  Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie! Szczegóły dostępne na stronie: https://howto.iab.org.pl/konferencje/jakosc-nad-iluzja-2024/.  

Spotkanie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20punktów zaudział wtym wydarzeniu. 

Partnerem konferencji jest program QUALID, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania pozytywnie wpływające na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji. 

Źródło: IAB Polska

www.ia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764