logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego

  PR 19.08.2022, przeczytano 784 razy
ilustracja

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the game.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-join-the-game---konferencja-nt.-marketingu-gamingowego,396945,artykul.html

IAB HowTo: Join the Game stacjonarnie w Warszawie

Kolejna edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu odbędzie się 14 września w ESPORT SPOT w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Ideą tegorocznej konferencji jest przedstawienie spektrum możliwości działań marketingowych w obszarze gamingu i esportu, które pojawiły się w post pandemicznej rzeczywistości. Przybliżymy również tematykę metaverse, która od lat obecna jest w obszarze gier, lecz do tej pory jej potencjał nie był mocno eksploatowany. Gaming daje wiele możliwości interakcji z grupą graczy, która pod względem demograficznym jest mocno zróżnicowana, a odpowiednio dobrane narzędzia pozwalają na bardzo precyzyjne jej targetowanie. Ponadto na tegorocznym spotkaniu pojawią się wystąpienia związane z influencerami gamingowymi, zaprezentujemy też narzędzia i mechanizmy sterujące esportem i gamingiem.

Wejdź do gry ze swoją marką

Podczas wydarzenia czeka na ciebie kilkanaście inspirujących i praktycznych wystąpień, podczas których:

Dowiesz się, dlaczego na influencerów gamingowych powinno patrzeć się szerzej i wykorzystywać ich potencjał w budowaniu komunikacji marek oraz czym jest influencer whitelisting.

Zobaczysz, że koncepcja metaverse od lat jest obecna w grach wideo, a jego użytkownicy mają wiele wspólnego z graczami. Grupy te znacząco się pokrywają, a wynikający z tego potencjał można wykorzystać w działaniach marketingowych.

Poznasz, możliwości jakie daje sponsoring podczas wydarzeń w obszarze gamingu i esportu.

Nauczysz się, jak skutecznie łączyć marki z gamingiem oraz gaming z markami tak, by spotkało się to z pozytywnym odbiorem społeczności.

Sprawdź agendę i dołącz do wydarzenia: https://howto.iab.org.pl/gaming-2022/

– Szalenie cieszę się, że kolejna edycja gamingowego IAB HowTo odbędzie się już we wrześniu. Ten pasjonujący świat nieustannie się zmienia i transformuje. Dzięki temu, cały czas podsuwa zarówno agencjom specjalizującym się w gamingu, jak i marketerom, ogromne spektrum możliwości i narzędzi, by wykorzystywać go do crossowania marek. Najbliższa gamingowa edycja IAB HowTo, to kolejne już wydarzenie o tej tematyce, a prelegenci wciąż mają wiele do przekazania. Jestem przekonana, że tegoroczna konferencja będzie ciekawa zarówno dla weteranów, jak i dla osób, które wejście w gaming mają dopiero przed sobą – mówi Justyna Oracz, WE!RE FANTASY, szefowa Grupy Roboczej IAB Gry i Esport.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się, między innymi: Kamil Górecki, Fantasyexpo; Justyna Oracz, WE!RE FANTASY; Piotr Bombol, Gameset;Tomasz Przeździecki, _game changer; Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine; Jakub Kozłowski, WE!RE FANTASY; Karolina Diakowska, GAM3RS X; Rafał Karwowski, Wavemaker; Konrad Szerszeński, Wavemaker; Marcin Klimczak, MediaCom Warszawa; Jarosław Śmietana, ESPORT SPOT; Jacek Jankowski, Wirtualna Polska Media; Patryk Stec, Sport.pl, Agora; Jakub Mihilewicz, Reprise; Paweł Modzelewski, HT NFT Gallery; Xawery Konarski, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Wydarzenie adresowane jest w szczególności do marketerów, specjalistów komunikacji, brand managerów, którzy szukają sposobu komunikacji ich marek poprzez gaming. Do udziału zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu oraz osoby, które chcą lepiej poznać ten fascynujący świat.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Źródło: IAB Polska

Dodatkowe informacje:

Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
– dla posiadaczy aktualnych certyfikatów DIMAQ rabat w wysokości 50zł netto
– za udział w wydarzeniu przysługuje Wam 20 punków recertyfikacyjnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Garden of Words Group w nowej identyfikacji wizualnej
Grupa Agencji Garden of Words jako jeden z liderów w branży, stale rozwija swoją działalność, oferując wszechstronne kompetencje w obszarze zintegrowanej komunikacji. Dynamicznemu rozwojowi towarzyszą zmiany w identyfikacji wizualnej grupy. Garden of Words Group zyskała między innymi odświeżone logo, nową stronę internetową i zaktualizowany layout (m.in. kolorystyka,...
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki w obszarze BTL i digital. 
Główka Pracuje w kampanii Ingka Centres
Ingka Centres, firma zarządzająca obiektami handlowymi rozpoczyna kampanię pod nazwą Główka Pracuje, w ramach której stworzyła nową, interaktywną przestrzeń ‒ Umysłową Siłkę. Siłka oferuje różnorodne aktywności poprawiające sprawność umysłową, by efektywniej przyswajać wiedzę oraz przetwarzać i zapamiętywać informacje. Umysłowa Siłka...
Freelancehunt: Rośnie liczba firm bazujących na freelancerach
Około 20% firm zarejestrowanych na miedzynarodowym portalu Freelancehunt.com zatrudnia więcej freelancerów niż pracowników na etat. Dotyczy to również Polski. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po freelancerów ze względu na dużą dostępność i wybór specjalistów, gwarancję skuteczności oraz zdecydowanie niższe koszty...
Panasonic Connect Co., Ltd. zaopatrzy Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024, trwające od 26 lipca do 11 sierpnia oraz następujące po nich Igrzyska Paraolimpijskie, od 28 sierpnia do 8 września, w najnowocześniejsze technologie audiowizualne. Jako jeden z kluczowych sponsorów, Panasonic dostarczy zaawansowane projektory i monitory profesjonalne, sprzęt do produkcji transmisji live i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764