logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Alice in Programmaticland

  PR 18.05.2018, przeczytano 315 razy

Czym jest planowanie komunikacji marek w dobie programmatic? Header Bidding – modny slogan czy wartościowa technologia? W jaki sposób ograniczać ryzyko związane z brand safety w kampanii? Jak wykorzystać machine learning w monetyzacji programmatic? Na te i inne pytania dotyczące rozwoju tego modelu zakupu reklam i optymalizacji efektywności kampanii odpowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo: Alice in Programmaticland”.  Wydarzenie, przygotowane przez Grupę Roboczą Programmatic IAB Polska, odbędzie się 18 czerwca b.r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-alice-in-programmaticland,36559,artykul.html

Konferencja „IAB HowTo: Alice in Programmaticland” jest przeznaczona przede wszystkim dla managerów i specjalistów prowadzących projekty digital marketingu i e-commerce. Podczas spotkania dowiedzą się, dlaczego światowe wydatki na reklamę internetową zrównują się z budżetami przeznaczanymi na reklamę telewizyjną oraz jaką w tym rolę odgrywa atrakcyjność formatów wideo. Przekonają się też, że programmatic to świat idealnie zorganizowany, zapewniający narzędzia, które w łatwy sposób pomagają osiągnąć założone cele. Poznają gotowe strategie działania – od najprostszych do bardziej skomplikowanych. Dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z różnych źródeł oraz jaka jest rola jakości danych dla efektywności kampanii.

W programie wydarzenia znajdą się zagadnienia prezentujące, jak programmatic może skutecznie wspierać sprzedaż tradycyjną i jak udowodnić, że ściągnął on klientów do sklepu offline. Prelegenci udowodnią też, że kreacja dynamiczna może być nie tylko efektywna, ale też estetyczna. Pokażą najlepsze case’y i przykłady łączenia offline i online w jeden zwarty ekosystem. Zdradzą, jak wykorzystanie danych czerpanych w czasie rzeczywistym pozwala na dotarcie z właściwym komunikatem we właściwym czasie do właściwych osób.

Eksperci zwrócą też uwagę na to, że wraz z rosnącą popularnością programatycznego modelu zakupu reklam, klienci stają przed problemami związanymi z bezpieczeństwem marki i koniecznością ochrony przed fraudami. Zastanowią się też, jak zapobiegać zagrożeniom oraz jak sprawić, by i kontrahenci stosowali dobre praktyki. Opowiedzą o wpływie zastosowania filtrów brand safety na efekty kampanii. Zwrócą też uwagę na konieczność zapewnienia jakości powierzchni reklamowej i standardów jej widoczności.

Ważnym tematem konferencji będzie prowadzenie działań digital w oparciu o dane w kontekście RODO.

- Z estymacji Grupy Programmatic IAB Polska wynika, że wydatki na programatyczny model zakupu reklam w 2017 roku w Polsce stanowiły już ponad 25% budżetów reklamy display i wideo. Widzimy, że rozwój technologii pozwala na coraz lepsze wykorzystanie tego kanału w prowadzeniu efektywnych kampanii online. Dużo skuteczniej potrafimy też dbać o brand safety czy viewability, co ma duży wpływ na zaufanie reklamodawców do tego modelu – mówi Elżbieta Kondzioła, dyrektor sprzedaży online Sprzedajemy.pl, szef Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Wśród prelegentów IAB HowTo, którzy podzielą się doświadczeniem i wiedzą, znajdą się eksperci branży, przedstawiciele największych polskich firm: MediaCom, Cube Group, Bluerank, Adform, Revescore, WP, Wavemaker, Sprzedajemy.pl, MediaCom, IPG, SalesTube, Revescore, CloudTechnologies, Havas Media Group, DBi, Yieldbird, Sociomatic, Netsprint Group, Screen Network, Appnexus i Netsprint Group.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone