logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Howto: Marketing Automation

  PR 26.01.2018, przeczytano 675 razy

Rola automatyzacji marketingu w prowadzeniu biznesu będzie stale rosnąć, wpływając jednocześnie na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych czy sposoby komunikacji z klientami. O definicji, trendach i zmianach, jakie niesie ze sobą marketing automation dla tworzenia i realizacji strategii marketingowej, opowiedzą eksperci podczas konferencji IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation. Wydarzenie organizowane w ramach cyklu IAB HowTo odbędzie się 27 lutego b.r. w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-howto%3A-marketing-automation,35228,artykul.html

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Uczestnicy spotkania IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation poznają obecne możliwości automatyzacji oraz perspektywy rozwoju na najbliższe lata. Eksperci przedstawią także case study marek reprezentujących różne branże i stopnie zaawansowania automatyzacji marketingu. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do dyrektorów i managerów zarządzających obszarami marketingu, strategii, sprzedaży, CRM, digitalu czy eCommerce.

- Wydatki inwestycyjne na automatyzację marketingu w Europie wyraźnie rosną. Marketerzy widzą ogromną szansę na zwiększanie przychodów, poprzez zastosowanie narzędzi, które umożliwiają spójną komunikację z odbiorcami we wszystkich kanałach dotarcia. Jednocześnie jednak wybór narzędzia, wdrożenie go, jak i rozwój kompetencji zespołów w wykorzystaniu potencjału automatyzacji stanowią ogromne wyzwanie. Celem najbliższej konferencji jest pokazanie, jak realnie przełożyć możliwości rozwiązań marketing automation na biznes. Chcemy pomóc firmom podjąć trafione działania taktyczne oraz dać wiedzę niezbędną do przygotowaniu długofalowej strategii rozwoju – podkreśla Artur Kończyński, członek Rady Programowej konferencji, partner zarządzający K2 Digital Transformation.

Wśród ekspertów IAB HowTo znajdą się marketerzy, eksperci ds. e-commerce, analitycy, a przede wszystkim praktycy wdrożeń rozwiązań MA. Będą to m.in.: Rusty Warner z firmy Forrester, Adam Kutyma, związany z obszarem analityki biznesowej i Data Mining w Play, Bartosz Tertil, który współtworzy między innymi Centrum Usług Big Data w Deutsche Telekom AG, Roy Egas, Head of Digital & Senior Product Owner w OfficeDepot, Ewelina Ciach z SAP Hybris, która wdraża innowacje i strategiczne transformacje marketingu, e-Commerce & CRM, Kamil Konikiewicz, który w SAS Institute prowadzi zespół Praktyki Analitycznej, Artur Kończyński, partner zarządzający w K2 Digital Transformation, Monika Krawczyk, czyli Digital Media Director w K2 Media oraz Derick Wiesner z IBM.

Wśród partnerów wydarzenia znalazł się Monday – agencja komunikacji. Patronat medialny objęły:  gazeta.pl, Internet Standard, IT WIZ, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Na Temat, Wirtualna Polska Media.

Uczestnictwo w wydarzeniu jest płatne. Opłata dla firm członkowskich IAB wynosi 990 zł netto, a dla firm niezrzeszonych 1190 zł. Posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują dodatkowo rabat -100 zł netto. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów certyfikacyjnych.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (spam: kryptoreklama na rzecz platformy PlaySMS)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764