W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.
W uzasadnieniu jury konkursu zwróciło uwagę m.in. na profesjonalizm i konsekwencję w działaniu, które pozwalały osiągać kolejne rekordy w zarządzanych przez nią obszarach, przede wszystkim w sprzedaży i marketingu. W 2018 roku WP Media otrzymała 4. z rzędu nagrodę dla Biura Reklamy WP w rankingu magazynu Media&Marketing Polska oraz nadany przez IMM tytuł najczęściej cytowanego portalu w 1. połowie roku. Awans na prezesa WP Media SA stanowił w pełni zasłużone uwieńczenie gigantycznej pracy i wieloletnich sukcesów, jakie osiąga w firmie – podsumowano.
Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w Biurze Reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. Zdobywała również doświadczanie zawodowe w firmie badawczej Gemius, w której zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku. Od marca 2018 roku jest prezesem spółki Wirtualna Polska Media.
Źródło: Wirtualna Polska S.A.