logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB MIXX Awards: Joanna Pawlak tytułem Człowieka Roku

  PR 29.11.2018, przeczytano 436 razy
ilustracjastrzałka

W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-mixx-awards%3A-joanna-pawlak-tytulem-czlowieka-roku,380345,artykul.html

W uzasadnieniu jury konkursu zwróciło uwagę m.in. na profesjonalizm i konsekwencję w działaniu, które pozwalały osiągać kolejne rekordy w zarządzanych przez nią obszarach, przede wszystkim w sprzedaży i marketingu. W 2018 roku WP Media otrzymała 4. z rzędu nagrodę dla Biura Reklamy WP w rankingu magazynu Media&Marketing Polska oraz nadany przez IMM tytuł najczęściej cytowanego portalu w 1. połowie roku. Awans na prezesa WP Media SA stanowił w pełni zasłużone uwieńczenie gigantycznej pracy i wieloletnich sukcesów, jakie osiąga w firmie – podsumowano.

Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w Biurze Reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. Zdobywała również doświadczanie zawodowe w firmie badawczej Gemius, w której zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku. Od marca 2018 roku jest prezesem spółki Wirtualna Polska Media.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

Dodatkowe informacje:

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W 12. edycji jury przyznało 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas uroczystej gali ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. Nagrody za dokonania, w tym tytuł Człowieka Roku, są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazetki Intermarché docenione przez branżę
W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 roku w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych...
5. edycja konkursu Chespa Packaging Design: Słoik miodu lub butelka wina
Trwa nabór prac do piątej edycji konkursu Chespa Packaging Design. W tym roku zadania projektowe przygotowane zostały przez partnera konkursu, firmę: Piwnice Półtorak Wine & Spirits oraz przez organizatora konkursu – firmę Chespa. Termin nadsyłania projektów upływa 20.04.2019 r.
Konkurs na SIW Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych
Instytutu Ekspertyz Ekonomicznych i Finansowych w Łodzi ogłasza konkursu na System Identyfikacji Wizualnej. Termin nadsyłania prac upływa 15 kwietnia.
Zyxel Multy U zdobywa nagrodę If Design Award 2019
Urządzenie Multy U otrzymało nagrodę iF DESIGN AWARD 2019 w kategorii rozwiązań telekomunikacyjnych. To jedna z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród w dziedzinie wzornictwa produktowego.
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019
Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764