logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB MIXX Awards: Joanna Pawlak tytułem Człowieka Roku

  PR 29.11.2018, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

W 12. edycji IAB MIXX Awards – konkursie branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze kampanie digital oraz największe dokonania – uhonorowano Joannę Pawlak. Prezes spółki Wirtualna Polska Media otrzymała tytuł Człowieka Roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-mixx-awards%3A-joanna-pawlak-tytulem-czlowieka-roku,380345,artykul.html

W uzasadnieniu jury konkursu zwróciło uwagę m.in. na profesjonalizm i konsekwencję w działaniu, które pozwalały osiągać kolejne rekordy w zarządzanych przez nią obszarach, przede wszystkim w sprzedaży i marketingu. W 2018 roku WP Media otrzymała 4. z rzędu nagrodę dla Biura Reklamy WP w rankingu magazynu Media&Marketing Polska oraz nadany przez IMM tytuł najczęściej cytowanego portalu w 1. połowie roku. Awans na prezesa WP Media SA stanowił w pełni zasłużone uwieńczenie gigantycznej pracy i wieloletnich sukcesów, jakie osiąga w firmie – podsumowano.

Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w Biurze Reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. Zdobywała również doświadczanie zawodowe w firmie badawczej Gemius, w której zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku. Od marca 2018 roku jest prezesem spółki Wirtualna Polska Media.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

Dodatkowe informacje:

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W 12. edycji jury przyznało 52 nominacje spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas uroczystej gali ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień. Nagrody za dokonania, w tym tytuł Człowieka Roku, są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
Agnieszka Bacińska z Walk PR w jury Lisbon International Ad Festival
Już 20 września odbędzie się 4 edycja Lisbon International Advertising Festival. W tym roku jedyną reprezentantką Polski w jury została Agnieszka Bacińska, prezes Walk PR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764