logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB MIXX Awards – Hochland Polska wśród nominowanych

  PR 04.11.2024, przeczytano 239 razy
ilustracja

IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland Polska ‘Wirtualna zabawa, realny wpływ! Kraina Hochland w Good Town’.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-mixx-awards-%E2%80%93-hochland-polska-wsrod-nominowanych,406339,artykul.html

Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.

ilustracjastrzałka

Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniają kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii. Hochland Polska otrzymał nominacje w kategorii ‘Games & Esport’ za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym – wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk. 

Jesteśmy niezmiernie dumni, że nasz projekt zdobył uznanie i został nominowany do nagrody IAB MIXX Awards. Wiemy, że dla użytkowników gaming to satysfakcjonująca cyfrowa rozrywka, dla marek to natomiast doskonały kanał dotarcia do młodszej grupy docelowej. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać to naturalne dla młodych ludzi środowisko i poprzez zabawę na platformie Roblox zaprosić ich do pysznego świata marki Hochland oraz wspólnie zrobić coś dobrego w rzeczywistym świecie – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dyrektor Marketingu Roku - Rainbow z dwiema nagrodami
Za nami XIII Gala „Dyrektor Marketingu Roku”. Jury konkursu od 13 lat docenia wybitnych i odważnych marketerów. W tym gronie znalazło się również Rainbow.
Dyrektor Marketingu Roku 2024: Ekspertki z VeloBanku z nagrodami
Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024 doceniła działania komunikacyjne i employer brandingowe realizowane przez VeloBank, przyznając wyróżnienia Katarzynie Koper, Dyrektorce Biura PR, oraz Marcie Chmielewskiej, Dyrektorce Biura Komunikacji Wewnętrznej. Nagrody podkreślają ich wkład w budowanie wizerunku banku oraz realizację nowatorskich projektów w obszarze marketingu...
Roca One Day Design Challenge 2024 – wyniki konkursu!
W ramach polskiej edycji konkursu „Roca One Day Design Challenge”, która odbyła się 28 listopada br. roku 400 studentów, młodych projektantów i architektów podjęło wyzwanie zaprojektowania innowacyjnego rozwiązania do łazienki, wspierającego osobisty dobrostan użytkownika. Twórcza energia i zaangażowanie uczestników przełożyły...
ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2024
ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards. Bank otrzymał nagrody we wszystkich kategoriach, w których uzyskał nominacje.
Centrum Korona z konkursem na ekomural
Centrum Handlowe Korona zaprasza artystów i kreatywnych do udziału w konkursie na projekt ekomuralu, który podsumuje inicjatywę „Misja: Koroniasty”. CH Korona przez cały rok realizowała działania ekologiczne i społeczne wśród wrocławian. Do wygrania łącznie 5000 zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764