IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland Polska ‘Wirtualna zabawa, realny wpływ! Kraina Hochland w Good Town’.
Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców.
Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniają kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii. Hochland Polska otrzymał nominacje w kategorii ‘Games & Esport’ za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym – wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk.
Jesteśmy niezmiernie dumni, że nasz projekt zdobył uznanie i został nominowany do nagrody IAB MIXX Awards. Wiemy, że dla użytkowników gaming to satysfakcjonująca cyfrowa rozrywka, dla marek to natomiast doskonały kanał dotarcia do młodszej grupy docelowej. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać to naturalne dla młodych ludzi środowisko i poprzez zabawę na platformie Roblox zaprosić ich do pysznego świata marki Hochland oraz wspólnie zrobić coś dobrego w rzeczywistym świecie – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.
Źródło: Hochland Polska