logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB MIXX Awards – Nagroda dla Hochland Polska

  PR 27.11.2024, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka

Wczoraj wieczorem odbyła się uroczysta gala IAB MIXX Awards 2024, podczas której nagrodzono przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały oraz narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. Srebrna statuetka ‘Games & Esport’, najwyższa nagroda przyznana w tej kategorii, trafiła do Hochland Polska za projekt Kraina Hochland w Good Town.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-mixx-awards-%E2%80%93-nagroda-dla-hochland-polska,406633,artykul.html

Organizatorem konkursu IAB MIXX Awards jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszająca ponad 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jury konkursu tworzy 66 ekspertów branży digital marketingu, którzy, w ramach szesnastu kategorii, oceniają kreacje, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne kampanii.

W tegorocznej edycji Hochland Polska zdobył srebrną statuetkę w kategorii ‘Games & Esport’ za działania gamingowe w zakresie CSR, a dokładnie za projekt Kraina Hochland w Good Town na platformie Roblox, gdzie poprzez wirtualną zabawę gracze mogli wesprzeć szczytną ideę realnej pomocy najbardziej potrzebującym: wspólnie ufundować dwa tysiące ciepłych posiłków dla dzieci w ramach współpracy marki Hochland z Programem Pajacyk. 

- Ta nagroda to docenienie pracy całego zespołu, który stworzył i wypromował Krainę Hochland w Good Town: osoby z Hochland, Game Changer i Value Media. Celem tego projektu było dotarcie do młodszej widowni za pośrednictwem medium, które jest dla nich ważne, ale które też angażuje. Bo właśnie na zaangażowaniu odbiorców zależało nam najbardziej. Zaangażowaniu nie tylko w lekką i przyjemną rozrywkę w świecie marki Hochland, ale przede wszystkim we wspólne zrobienie czegoś dobrego w świecie rzeczywistym. Przygotowując wirtualne kanapki w grze, młodzi ludzie mogli przyczynić się do tego, że ich rówieśnicy, będący w trudniejszej sytuacji, mogli zjeść ciepłe posiłki w szkole. Myślę, że właśnie połączenie tych dwóch aspektów, przyjemnego z pożytecznym, było kluczowym czynnikiem sukcesu tego projektu. I bardzo mnie cieszy, że docenili to sami gracze, a także również jury konkursowe – mówi Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
Filmy z kampanii Mitsubishi Motors z nagrodami The Best of Moto 2024
Astara – oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi do Polski informuje, że trzy serie filmów Mitsubishi Motors z udziałem znanych ambasadorów marki, Bartłomieja Topy, Anny Cieślak i Macieja Kaweckiego, zostały wyróżnione w prestiżowym plebiscycie „The Best of Moto 2024”. Projekty: „Inspiracje w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764