logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Mixx Awards rozdane

   30.11.2018, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się 28 listopada br. w Warszawie. Najwięcej statuetek – aż siedem – otrzymała agencja GONG. Podczas wydarzenia zostały także przyznane nagrody za dokonania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-mixx-awards-rozdane,380356,artykul.html

Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.

- Chcemy, by MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Charakteryzuje go dostępność – w konkursie biorą udział zarówno małe, jak i duże agencje zgłaszające projekty realizowane z rozmachem bądź niskobudżetowe. Jednocześnie MIXX Awards to bardzo wysoki poziom i ponadprzeciętne oczekiwania jury, które ocenia kampanie jako całość. Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.

Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:

  • #weekendING,
  • Do ostatniego drzewa,
  • Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.

Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).

Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:

  • #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
  • Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
  • Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
  • Odrodzenie Leonarda :P (dwa srebra)
  • IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
  • All you need (srebro, wyróżnienie)
  • Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
  • Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
  • Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
  • 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
  • Do You (brąz, wyróżnienie)

- Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań. Punktem wyjścia jest  zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami – komentuje Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

- Cieszymy się, że jesteśmy częścią jednego z najważniejszych wydarzeń w branży. Jak co roku zadbaliśmy o to, aby proces przyznawania nominacji i wyłaniania laureatów przebiegał w przejrzysty i zgodny z regulaminem sposób. Budowa zaufania to jedna z najważniejszych wartości PwC – mówi Paweł Wesołowski, partner w PwC.

Nagrody za dokonania

Nagrody za dokonania są bardzo ważną częścią IAB MIXX Awards. Są uhonorowaniem wybitnych osiągnięć, odwagi i konsekwencji w wyznaczaniu trendów w komunikacji marketingowej.

  • Agencją Roku został GONG, Domem Mediowym Roku – Havas Media, a Marketerem Roku IKEA Polska.
  • Joanna Pawlak, Prezes Wirtualnej Polski Media otrzymała nagrodę Człowieka Roku.
  • Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań odebrał Grzegorz Krzemień, Prezes Golden Submarine.

- Zarówno Joanna, jak i Grzegorz to wyjątkowe osobowości, które od lat mają wpływ nie tylko na firmy, którymi kierują, ale również rozwój całej polskiej branży digitalowej. Nagrody dla nich są w pełni zasłużone – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

IAB MIXX Conference

Galę MIXX Awards poprzedziła konferencja, podczas której zostały przedstawione najciekawsze kampanie marketingowe tego roku. Większość z nich była nominowana do MIXX Awards. Case studies z najciekawszych projektów i kampanii były prezentowane z perspektywy agencji, domu mediowego i klienta.

Pełna lista zwycięzców TUTAJ

Partnerzy

Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska, a partnerami są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej:

  • Sponsorzy Główni: Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Orange Polska, Kompania Piwowarska, Wirtualna Polska Media
  • Partner Technologiczny: LG
  • Sponsorzy Kategorii: Media Impact (Ringier Axel Springer Polska), Orange Polska, Wirtualna Polska Media, Kompania Piwowarska, Grupa OLX, AMS, SATAKU, F11 Agency, DIMAQ
  • Współpraca: Newspoint, DIMAQ, Performics, LIM8, VMLY&R Poland
  • Patronat Honorowy: Konfederacja Lewiatan, PIIT, Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
  • Główny Partner Medialny: Marketer+
  • Partnerzy Medialni: gazeta.pl, interaktywnie.com, Magazyn Online Marketing, Marketing przy kawie, My Company, Na Temat, NowyMarketing, Social Press, Wirtualna Polska Media, wyborcza.pl
  • Oficjalny audytor: PwC

Za działania performance dotyczące promocji wydarzenia odpowiada Performics.

Wydarzenie IAB MIXX Awards & Conference jest objęte akredytacją DIMAQ.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764