logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska członkiem IAB Tech Lab

  PR 23.03.2018, przeczytano 208 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska został członkiem IAB Technology Laboratory – niezależnego, międzynarodowego konsorcjum badawczo-rozwojowego, którego zadaniem jest tworzenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wspieranie firm we wdrażaniu globalnych standardów branżowych. Członkostwo wzmacnia kompetencje IAB Polska jako organizacji reprezentującej branżę interaktywną, daje jednocześnie ekspertom Związku szerokie możliwości współtworzenia światowych standardów i bezpośredniego dostępu do unikalnego know-how.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-czlonkiem-iab-tech-lab,35905,artykul.html

IAB Polska dołączył w połowie marca br. do IAB Tech Lab – elitarnego grona wydawców, firm technologicznych, agencji, marketerów i innych podmiotów stanowiących trzon branży marketingu interaktywnego na świecie. Tworzenie w ramach organizacji globalnych standardów, zaawansowanych rozwiązań i narzędzi technologicznych oraz pomoc firmom we wdrażaniu ich służy rozwojowi całego sektora on line. Celem IAB Tech Lab jest jednocześnie zmniejszanie ryzyk związanych z łańcuchem dostaw usług reklamowych i marketingowych.

- Członkostwo w IAB Tech Lab daje dostęp do gigantycznego know-how oraz wiele unikalnych możliwości aktywnego i jakże ambitnego udziału w pracach tej międzynarodowej organizacji, tym samym współtworzenia nowatorskich projektów i standardów – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska już wyrazili gotowość aktywnego włączenia się w prace grup roboczych IAB Tech Lab.

IAB Tech Lab istnieje od 2014 roku, ma siedzibę w Nowym Jorku z biurem w San Francisco. Jest zarządzana przez niezależną Radę Dyrektorów. Założycielami IAB Tech Lab są AppNexus, Google, Hearst Magazines Digital Media, PubMatic, Tremor Video, Yahoo i Yahoo! JAPONIA.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764