logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska i Gemius z trzema nominacjami od IAB Europe

  PR 29.04.2016, przeczytano 985 razy

Gemius i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska to jedyne polskie organizacje, które otrzymały nominacje w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. Gemius za projekty metodologiczne, a IAB Polska za badanie zatytułowane: „Internet Rzeczy w Polsce”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-i-gemius-z-trzema-nominacjami-od-iab-europe,28391,artykul.html

Gemius otrzymał dwie nominacje za rozwiązania w obszarze badań internetu. Szansę na statuetkę mają: metodologia produkcji danych dziennych prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (gemiusOvernight) oraz metodologia umożliwiająca prezentację danych o oglądalności internetu za pomocą PC z podziałem na dom i biuro (Home & Work Multilocation Model).

To olbrzymia radość dla naszej firmy, wszystkich pracowników, którzy ciężko pracowali na to, by dane, które dostarczamy klientom precyzyjnie odzwierciedlały świat online – mówi Piotr Ejdys, prezes Gemiusa nie ukrywając dumy.

Piotr Ejdys dodaje, że oba docenione projekty funkcjonują nie tylko na papierze. – Dane pokazujące oglądalność stron WWW z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro, zostały przez nas wdrożone w Belgii w ramach oficjalnego badania internetu, które funkcjonuje na tym rynku jako standard pomiaru sieci, oraz w Polsce. Tu też dostarczamy klientom dane dzienne publikowane z dnia na dzień. Nominacje od IAB Europe to najlepszy dowód dla naszych klientów, że otrzymują produkt najwyższej jakości – podkreśla Ejdys.

Badanie „Internet Rzeczy w Polsce”,
które zostało nominowane w kategorii najlepszy projekt realizowany w ramach najlepszego wykorzystania budżetu badawczego, jest pierwszym w Polsce oficjalnym badaniem w całości poświęconym Internetowi Rzeczy. Na jego podstawie IAB Polska wydał raport o tym samym tytule wzbogacony o artykuły ekspertów dotyczące m.in. wyzwań i korzyści, jakie się wiążą z zastosowaniem tego zjawiska w marketingu internetowym.

Docenienie po raz kolejny badania przeprowadzonego przez IAB Polska na arenie międzynarodowej jest dla nas powodem do dumy i radości. Badania i edukacja rynku to bowiem jedne z kluczowych obszarów działalności naszej organizacji. W raporcie „Internet Rzeczy w Polsce” przyjrzeliśmy się stosunkowo świeżemu i jeszcze mało zbadanemu obszarowi, który otwiera przed komunikacją marketingową całkiem nowe możliwości. Raport ten jest jedną z najpoczytniejszych publikacji IAB Polska minionego roku i spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem rynku – zarówno reklamodawców i branży, dla których zawarte w nim treści są użyteczne w codziennej pracy, jak i mediów, przyczyniając się do popularyzacji zjawiska IoT – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Wyniki konkursu poznamy podczas kongresu Interact już 12 maja br. W kategorii na najlepsze rozwiązania w obszarze badań internetu Gemius konkuruje ze Spotify, MindTake Research i comScore. Z kolei głównymi konkurentami IAB Polska są EDAA & TRUSTe, The Guardian i OMD Norway.

To kolejny sukces IAB Polska i Gemiusa w konkursie IAB Europe Research Awards. W 2014 r. IAB Polska otrzymał wyróżnienie za projekt badawczy „Prywatność w sieci”. Z kolei Gemius w 2015 r. zdobył statuetkę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764