logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska i SGH: Konkurs na pracę dyplomową z e-marketingu

  PR 06.07.2018, przeczytano 903 razy

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w szóstej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH, udział w Akademii DIMAQ oraz płatne praktyki zawodowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-i-sgh%3A-konkurs-na-prace-dyplomowa-z-e-marketingu,37161,artykul.html

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ - oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

- Udział w konkursie jest ważny dla każdego, kto wiąże swoją przyszłość z branżą interaktywną. Z wielu powodów, z których za najważniejszy uznałbym możliwość pokazania się branży. Wszak współorganizatorem konkursu jest IAB Polska, tym samym topowi pracodawcy. To również szansa na zdobycie atrakcyjnych, bardzo praktycznych nagród, łącznie ze studiami, stażem w najlepszych agencjach czy zyskaniem prestiżowego certyfikatu DIMAQ. On również otwiera drzwi do ekskluzywnego grona ekspertów w dziedzinie e-marketingu – komentuje Grzegorz Krzemień, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. Do udziału w nim dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do 31 lipca 2018 r. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca dyplomowa magisterska): studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowe szkolenie z e-marketingu z egzaminem DIMAQ oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • do 10.08.2018 – zgłaszanie prac
  • 11.08.2018 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 16.09.2018 – 10.10.2018 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 11.10.2018 – 14.10.2018 – wybór zwycięzców konkursu-autorów najlepszych prac magisterskich oraz licencjackich/inżynierskich
  • 15.10.2018 – ogłoszenie wyników

Zgłoszenie prac dyplomowych może nastąpić nie później niż do 10 sierpnia 2018 r. Z pracy powinny być usunięte wszelkie dane pozwalające na identyfikację autora.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Olga Korolec, Dyrektor Marketingu Ringier Axel Springer Polska, została wybrana Dyrektorem Marketingu Roku w kategorii KULTURA/MEDIA/ROZRYWKA. Nagrody wręczono podczas Kongresu Executive Summit 2019, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce.
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia
28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków....
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz
Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Nowy POS Sharp – z nagrodą „Innowacje Handlu 2019”
3,3-calowy terminal POS został wyróżniony statuetką „Innowacje Handlu 2019” podczas ostatniej edycji targów RetailShow 2019.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764