31 grudnia 2021 r. IAB Polska przekazał do KPRM wstępne stanowisko do projektu unijnego „rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklamy politycznej” (COM(2021)731)
Redakcja Gazeta.pl angażuje się w walkę o prawa kobiet, wspiera równouprawnienie płci i nie boi się poruszać ważnych społecznie zagadnień. Zbliżający się Dzień Matki stał się dla dziennikarzy portalu pretekstem do rozpoczęcia dyskusji na temat wartości pracy opiekuńczej – opieki nad domem, dziećmi i osobami starszymi, czyli zajęć wykonywanych głównie...
Technologia wspiera współcześnie rozwój wielu przedsiębiorstw na niespotykaną dotąd skalę. Zmiana zachowań konsumentów sprawiła, że musieliśmy przedefiniować rolę, jaką technologia odgrywa w naszym codziennym życiu. Widać to m.in. we wzroście czasu przeznaczanego na oglądanie filmów, większej liczbie zapytań w wyszukiwarce, a także rosnącej...
Bezpieczeństwo użytkowników to priorytet TikToka. Platforma dokłada starań, by zachować transparentność w zakresie sposobu gromadzenia, wykorzystywania i udostępniania danych reklamowych. Z tą myślą firma wprowadziła najnowszą funkcję „Informacje o tej reklamie”, która pozwoli społeczności TikToka dowiedzieć się więcej na temat personalizacji...
Wydawnictwo Agora zaangażowało się w pomoc Ukrainie i dochód ze sprzedaży książek Oksany Zabużko przekazało Fundacji Ocalenie, pomagającej osobom uciekającym przed wojną.
To prawdziwy przełom w pomiarze ruchu wokół nośników indoorowych znajdujących się w galeriach handlowych. AMS i CitiesAI wdrożyły zupełnie nowy standard pomiaru, oparty na setkach tysięcy zdjęć analizowanych przez sztuczną inteligencję.