logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023

  PR 03.02.2023, przeczytano 466 razy
ilustracja

Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-partnerem-konkursu-genius-universitatis-2023,398869,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny.

Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).

Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:  

  • Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska
  • Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
  • Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
  • Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – Creative Director w GONG
  • Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Bart Biały – Creative Director w PLEJ

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
Sony World Photography Awards 2023: ogłoszono zwycięzców konkursu otwartego
Na konkurs Sony World Photography Awards 2023 napłynęło łącznie ponad 415 tysięcy fotografii z przeszło 200 krajów i terytoriów, z czego na konkurs otwarty przypada ponad 200 tysięcy zgłoszeń. Zwycięzcy otrzymają cyfrowy sprzęt fotograficzny Sony, będą także współzawodniczyć o tytuł Fotografa Roku w konkursie otwartym i o nagrodę w wysokości 5000...
Konkurs na projekt i wykonanie muralu Zbigniewa Wodeckiego
Opolska trasa „Muzycznych murali” wzbogaci się o nowe dzieło przedstawiające Zbigniewa Wodeckiego, jednego z najważniejszych artystów związanych z Krajowym Festiwalem Polskiej Piosenki w Opolu. A okazja ku temu jest szczególna, ponieważ opolski festiwal obchodzi w tym roku Jubileusz 60-lecia.
Poznaliśmy zwycięzców drugiej edycji konkursu Paradyż Designers
Prestiżowy konkurs dla architektów i projektantów wnętrz organizowany przez Ceramikę Paradyż dobiegł końca. Jury pod przewodnictwem Mai Ganszyniec wybrało najlepsze prace prezentujące indywidualne koncepcje współczesnego wnętrza oceniając m.in. kreatywne wykorzystanie kolorów i struktur oraz twórcze podejście do małych formatów.
Jawor-Parkiet Design Awards - 5. edycja konkursu dla architektów
Jawor-Parkiet, polski producent podłóg drewnianych ponownie zaprasza architektów, profesjonalistów, studentów i młodych projektantów wnętrz, pracownie architektoniczne oraz wszystkich przedstawicieli branży projektowej do udziału w kreatywnym konkursie na najlepszy projekt wnętrza z zastosowaniem podłóg z oferty marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764