logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska prezentuje #Throwbacksforumiab2020

  PR 20.11.2020, przeczytano 365 razy
ilustracja

Minął ponad miesiąc odkąd spotkaliśmy się wirtualnie podczas najbardziej inspirującej konferencji marketingowej Forum IAB 2020. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałe wystąpienia podchodząc do tematu konferencji z różnych perspektyw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-prezentuje-throwbacksforumiab2020,389275,artykul.html

Po niezwykle pozytywnie przyjętej formule online zdecydowaliśmy, że podzielimy się szerzej wybranymi wystąpieniami.

W każdą środę na profili IAB Polska na Facebooku będziemy publikować wideo z prezentacją pod hasłem #ThrowbacksForumIAB2020.

Pierwsza prezentacja to: „Łże-Wykresy czy Lepszy sort danych?” Aleksandra Smoter, Wavemaker; Szymon Lipiński, Wavemaker, która ukazała się 18 listopada.

Cały harmonogram wystąpień #ThrowbacksForumIAB2020:

  • 25.11.2020: In e-commerce we trust…? Or not? Jak budować zaufanie, by sprzedawać online? – Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO
  • 02.12.2020: Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki?” – Aleksandra Korczyńska, GetResponse
  • 09.12.2020: Zaufanie w transformacji i transformacja zaufania – Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe
  • 16.12.2020: Czy branża marketingowa wierzy w marketing? O tym, jak oceniamy skuteczność i sens naszej pracy i dlaczego od tego zależy przyszłość naszych zawodów. – Maciej Kawka, Wavemaker
  • 06.01.2021: Czego nie powiedziałem żonie a wie o mnie Internet? Czy jedynym wyjściem, aby w świecie online zachować prywatność, jest świadome zrezygnowanie z jego części użyteczności? – Maciej Świątek, Mindshare
  • 13.01.2021: Bal Na Titanicu- Jak in-housing zmieni rynek reklamowy? – Rafał Oracz, Ad Next
  • 20.02.2021: Zaufanie to ludzka rzecz. Czyli czego marki mogą się nauczyć od zwykłych ludzi, robiących w czasie pandemii niezwykłe rzeczy? – Kuba Sagan, Feeders Agency
  • 27.01.2021: 5 razy, gdy zostałem wydyma… gdy „nadwyrężono moje zaufanie” i czego się z tego nauczyłem o naszej branży. I raz, gdy sam zrobiłem to innym – Michał Mańkowski, Grupa naTemat
  • 03.02.2021: Marketing inkluzywny czyli dlaczego marki i media powinny burzyć komunikacyjne getta – Radosław Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska
  • 10.02.2021: Kto jeszcze wierzy influencerom? Analiza relacji widz-influencer-agencja-klient – Kamil Bolek, grupa LTTM
  • 17.02.2021: Działania marketingowe w trakcie kryzysu: potencjał sprzedażowy zaufania – Karolina Chołuj, Mindshare; Marta Kierszka, Mindshare
  • 24.02.2021: OK, boomer? Dlaczego nie warto ufać temu, co wiemy o grupie 50+ i jak wobec tego skutecznie budować zaufanie do marki w obliczu srebrnego tsunami – Adrianna Kubik, They.pl
  • 03.03.2021: Influencer marketing jako królestwo ad-fraudu? Kontrola to najwyższa forma zaufania – Marcin Gotowiec, Wavemaker
  • 10.03.2021: Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych – Artur Leśniak, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT
  • 17.03.2021: 98,6% zakupów FMCG w Polsce to OFF-LINE. Konsument vs. digital w czasach pandemii – Marcin Lenkiewicz, BLIX; Patrycja Jedlińska, BLIX
  • 24.03.2021: JAKIE ŻYCIE, TAKI MARKETING. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie – Wojtek Walczak, PLEJ
  • 31.03.2021: Programmatic: relacja wydawca-reklamodawca-technologia/it’s complicated – Kamila Kownacka, Waytogrow
  • 07.04.2021: Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę – Olga Korolec, Ringier Axel Springer
  • 14.04.2021: Czy to już czas dla marek, żeby zdjąć maski? – Filip Beźnicki, Havas Media Group

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764