logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IAB Polska sygnatariuszem listu w sprawie Data Act

  PR 27.01.2023, przeczytano 239 razy

IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iab-polska-sygnatariuszem-listu-w-sprawie-data-act,398782,artykul.html

W oświadczeniu skierowanym do przedstawicieli Komisji LIBE w Parlamencie Europejskim wskazano, że niektóre przepisy w propozycji Komisji Europejskiej oraz niektóre poprawki w projekcie opinii komisji LIBE ograniczyłyby pewne działania związane z przetwarzaniem danych, nawet jeśli są one prowadzone w sposób zgodny z GDPR.

Cała grupa obejmuje następujące organizacje

  • ACT – The App Association
  • AIG –Advertising Information Group
  • Alliance Digitale
  • CCIA – Computer & Communications Industry Association
  • EUCOPE – European Confederation of Pharmaceutical Entrepreneurs
  • FEDMA – Federation of European Data and Marketing
  • IAB Europe – Interactive Advertising Bureau Europe
  • IAB Poland – Interactive Advertising Bureau Poland
  • IAB Spain – Interactive Advertising Bureau Spain
  • IAB Sweden- Interactive Advertising Bureau Sweden
  • ITI – Information Technology Industry Council

Cały list do przeczytania TUTAJ[PDF]

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Średnie wynagrodzenie realnie niższe o ponad 1000 zł
5814,16 zł brutto - tyle wynosi realna siła nabywcza średniego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, określona przez GUS na 6883,96 zł.
Uprzejmie informujemy, że belgijski organ ochrony danych (APD) dobrowolnie zawiesił sześciomiesięczny okres wdrażania planu działania IAB Europe. W związku z tym przestaje obowiązywać termin 11 lipca 2023 r., w którym IAB Europe ma wdrożyć plan działania.
„Marka jest kobietą”
Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decyduje płeć piękna? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek?  I na koniec, co kobiety myślą o feminatywach?
Globalny rynek kreatorów stron podwoi wartość do 2032 roku
Business Growth Reports opublikował raport na temat kreatorów stron internetowych. Są to narzędzia, dzięki którym można przygotować i uruchomić własną stronę internetową bez wiedzy z zakresu programowania. Jest to drugi, po WordPressie, najchętniej wybierany sposób na uruchomienie strony przez małych przedsiębiorców w USA. Jednak kreatory raptownie doganiają WordPress z roku...
Rada Reklamy wprowadziła samoregulację dotyczącą reklamy środowiskowej
W Radzie Reklamy stojącej na straży etycznych przekazów reklamowych zrealizowaliśmy kolejny ważny projekt - Green Project. Wypracowaliśmy rozwiązania mające na celu edukację rynku i przeciwdziałanie greenwashingowej manipulacji w reklamie. Green Project to rezultat naszych obserwacji i analizy trendów rynkowych, działań Komisji Europejskiej oraz coraz większej liczby skarg na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764