Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.
W planach jest ustanowienie następujących projektów:
- Mierzalne, wydajne i spójne zarządzanie ogólnymi przepisami dotyczącymi prywatności i zgodności z nimi.
- Możliwości adresowania po plikach cookie i prywatności w celu aktywacji i mierzenia odbiorców.
- Uniwersalnej adresowalności, uzgadniania i interoperacyjności reklamy telewizyjnej w usługach strumieniowych AVOD/FAST, adresowalnej telewizji linearnej i tradycyjnej telewizji linearnej.
- Bezpieczny, elastyczny i ekologiczny programatyczny łańcuch dostaw dla wszystkich cyfrowych mediów reklamowych.
- Spójna weryfikacja oglądalności i pomiar kampanii w różnych mediach, kanałach i środowiskach.
Źródło: IAB Polska