logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iberion z nową dyrektor sprzedaży

  PR 11.08.2023, przeczytano 495 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Lidia Cybulska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy mediowo-społecznościowej Iberion. To pierwszy z siedmiu zapowiedzianych przez firmę głośnych transferów, które będą ogłaszane w następnych tygodniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iberion-z-nowa-dyrektor-sprzedazy,401034,artykul.html

Lidia Cybulska wcześniej pełniła rolę dyrektora sprzedaży w grupie PMPG. Od 2009 do 2021 roku pracowała jako menager sprzedaży w ZPR Media. Teraz raportować będzie bezpośrednio do wiceprezesa spółki, Maksymiliana Tomanka.

- Już na pierwszej rozmowie Lidia przekonała mnie swoim bezkompromisowym podejściem do dowożenia celów i konkretną komunikacją. Są to wartości, które cenimy w naszej organizacji. Tym bardziej cieszę się, że Lidia otwiera naszą listę siedmiu głośnych nazwisk branży mediów - menedżerów i dziennikarzy, które będziemy ogłaszać w najbliższych tygodniach. - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel grupy Iberion.

- W grupie Iberion zamierzam wykorzystać doświadczenia z poprzednich wydawnictw, w których z sukcesem realizowałam kampanie digitalowe w segmencie zdrowotnym, parentingowym, wnętrzarskim czy technologicznym. W połączeniu z ogromnym zasięgiem serwisów, zaufaniem użytkowników w mediach społecznościowych i nowoczesnym podejściem firmy Iberion do marketingu internetowego wierzę, że najlepsze kampanie jeszcze przede mną. Ukierunkowanie Iberiona na zadowolenie klienta, nieszablonowe rozwiązania oraz skuteczne kampanie to doskonały początek współpracy - mówi Lidia Cybulska.

Źródło: Iberion sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764