logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iberion z nową dyrektor sprzedaży

  PR 11.08.2023, przeczytano 704 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia Lidia Cybulska objęła stanowisko dyrektora sprzedaży grupy mediowo-społecznościowej Iberion. To pierwszy z siedmiu zapowiedzianych przez firmę głośnych transferów, które będą ogłaszane w następnych tygodniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iberion-z-nowa-dyrektor-sprzedazy,401034,artykul.html

Lidia Cybulska wcześniej pełniła rolę dyrektora sprzedaży w grupie PMPG. Od 2009 do 2021 roku pracowała jako menager sprzedaży w ZPR Media. Teraz raportować będzie bezpośrednio do wiceprezesa spółki, Maksymiliana Tomanka.

- Już na pierwszej rozmowie Lidia przekonała mnie swoim bezkompromisowym podejściem do dowożenia celów i konkretną komunikacją. Są to wartości, które cenimy w naszej organizacji. Tym bardziej cieszę się, że Lidia otwiera naszą listę siedmiu głośnych nazwisk branży mediów - menedżerów i dziennikarzy, które będziemy ogłaszać w najbliższych tygodniach. - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel grupy Iberion.

- W grupie Iberion zamierzam wykorzystać doświadczenia z poprzednich wydawnictw, w których z sukcesem realizowałam kampanie digitalowe w segmencie zdrowotnym, parentingowym, wnętrzarskim czy technologicznym. W połączeniu z ogromnym zasięgiem serwisów, zaufaniem użytkowników w mediach społecznościowych i nowoczesnym podejściem firmy Iberion do marketingu internetowego wierzę, że najlepsze kampanie jeszcze przede mną. Ukierunkowanie Iberiona na zadowolenie klienta, nieszablonowe rozwiązania oraz skuteczne kampanie to doskonały początek współpracy - mówi Lidia Cybulska.

Źródło: Iberion sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764