logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iberion z prawie trzykrotnym wzrostem przychodów ze sprzedaży bezpośredniej

  PR 18.11.2024, przeczytano 516 razy
ilustracja

Iberion odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży bezpośredniej do 359%, porównując do wyników z 2023 roku. Na czele zestawienia wzrostów przychodów reklamowych znalazł się Goniec – najszybciej rosnący portal informacyjny w Polsce. Najlepiej sprzedającym się produktem reklamowym jest wideo, który odpowiada za blisko 50% łącznej sprzedaży w 2024 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iberion-z-prawie-trzykrotnym-wzrostem-przychodow-ze-sprzedazy-bezposredniej,406517,artykul.html

Goniec jako jedyna marka informacyjna w Polsce, stawia na połączenie dziennikarstwa śledczego z milionowymi zasięgami materiałów video. Wśród reklamodawców serwisu znalazły się takie marki, jak Pekao S.A, SexedPL Anji Rubik, czy Brit Care. Partnerem strategicznym kanału jest Aquaphor.

Naszą przewagą na rynku reklamowym jest szybka, jakościowa realizacja projektów i niespotykane u innych wydawców zasięgi w mediach społecznościowych. Oferujemy wszystkie elementy skutecznych kampanii w jednym miejscu: zespoły redakcyjne, studio wideo, zespół kreatywny, a do tego największe kompetencje w Polsce w zakresie zasięgowych kampanii w mediach elektronicznych. Dajemy klientom możliwość komunikacji multiplatformowej, dobierając odpowiednie kanały i formaty do ich potrzeb. Tworzymy również projekty na miarę – takie, których nie można znaleźć w standardowych ofertach innych wydawców - komentuje Lidia Cybulska, Chief Sales Officer w Iberionie.

Partnerem strategicznym kanału w IV kwartale 2024 r. jest Aquaphor Polska. Już w pierwszym miesiącu partnerstwa kampania osiągnęła 157% zaplanowanego całkowitego celu, generując 23,6 mln wyświetleń w mediach społecznościowych i na kanale Gońca.

Jednym z najchętniej wybieranych produktów reklamowych wideo jest Sonda Gońca. Kampania Pekao S.A., wykorzystująca sondę jako element komunikacji z okazji Światowego Dnia Oszczędzania, zakończyła się wynikiem na poziomie 208% założonego celu trzeciego dnia od startu kampanii (10/2024). Jednocześnie 100% respondentów sondy rozpoznało bank Pekao S.A. na podstawie elementu logotypu. Sondy Gońca to również wartościowe źródło informacji dla klientów – od monitorowania nastrojów społecznych, badania potrzeb konsumentów, po opinie na temat produktów i usług.

Wyniki kampanii społecznych SexedPL Anji Rubik, Storytel, czy Brit Care pokazują, jak silną i angażującą marką w przestrzeni social mediów jest Goniec. Kampania “(NIE) mówimy o seksie” dla SexedPL i Storytel zrealizowana na kanałach Goniec i Pacjenci wygenerowała prawie 0,6 mln wyświetleń. Sonda Gońca i marki Brit dotycząca wypalenia zawodowego lekarzy weterynarii, została zrealizowana na poziomie 140% celu.

Największą dynamikę wzrostu sprzedaży w Iberionie odnotowały produkty wideo. Kampanie wideo na kanałach grupy wygenerowały połowę przychodów ze sprzedaży bezpośredniej w 2024 roku.

- Mamy obsesję na punkcie klienta. Nie realizujemy celu w 100%, dowozimy go z dwukrotną przebitką. Reklamodawcy są zachwyceni - kochają Gońca i kochają Iberion. Goniec generuje wspaniałe wyświetlenia, miliony odsłon miesięcznie i rośnie najszybciej w Polsce. Robimy najlepsze śledztwa i ludzie mają tego świadomość. Ujawniliśmy aferę Kaźmierskiej, Chajzera, Megakota, Rutkowskiego. Byli na świeczniku, wszyscy ich chwalili. Każdy wiedział, że mają coś za uszami ale się bali. My się nie boimy, ujawniliśmy wszystko i dlatego ludzie wierzą Gońcowi bardziej niż innym. Tworzymy piękny projekt - dodaje Maksymilian Tomanek, wiceprezes i współwłaściciel grupy Iberion.

W październiku b.r. Goniec znalazł się na pierwszym miejscu wśród najszybciej rosnących kanałów informacyjnych na YouTube z wynikiem 33 000 nowych subskrypcji, wyprzedzając tym samym Kanał Zero (+30 000 subskrypcji) i Telewizję Republika (+ 20 000 subskrypcji). 

W listopadzie do redakcji Gońca dołączył Radosław Gruca (wcześniej dziennikarz Radia Zet / Eurozet).

Źródło: Iberion

iberion.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu
W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany...
Platformy Max i Player dostępne dla użytkowników VIDAA Smart TV
Warner Bros. Discovery w Polsce i VIDAA ogłosiły współpracę, w ramach której serwisy Player i Max dołączyły do oferty platformy Smart TV. Dzięki temu użytkownicy VIDAA zyskali dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnych treści Warner Bros. Discovery.
Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych
Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764