logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Icea i Youlend wspierają finansowania kampanii marketingowych

  PR 15.04.2024, przeczytano 957 razy

YouLend, czołowy przedstawiciel sektora embedded finance, dostrzegł potencjał spółki ICEA S.A., wybierając ją jako jedynego partnera w Polsce wśród agencji digital. Decyzja ICEA, dostawcy kompleksowych usług z zakresu digital marketingu o podjęciu współpracy z brytyjską spółką oferującą zintegrowane finanse, to kontynuacja rozwoju idei one-stop shop dla e-commerce, a także odpowiedzią na wyraźnie zapotrzebowanie rynkowe. Kooperacja pomiędzy organizacjami ma na celu dostarczenie klientom ICEA unikalnych rozwiązań finansowych i marketingowych, które wspierają ich w efektywniejszym rozwijaniu działalności biznesowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/icea-i-youlend-wspieraja-finansowania-kampanii-marketingowych,403848,artykul.html

Nowoczesne finansowanie w polskich MŚP

Według danych z raportu opracowanego przez Adyen oraz Boston Consulting Group wdrożeniem embedded finance w działalność swojej organizacji jest zainteresowanych dwie trzecie firm z sektora MŚP w Polsce. Technologie wbudowanych finansów to łatwy sposób na zarządzanie kapitałem firmy bez udziału zewnętrznych usługodawców. Największą korzyścią tego rozwiązania według ankietowanych okazuje się być możliwość uzyskania natychmiastowego dostępu do pieniędzy i brak konieczności oczekiwania na przelew z innego banku. Potrzebę rozliczeń w tym samym dniu, a nawet szybciej wyraziło 73 proc. małych i średnich przedsiębiorstw uczestniczących w badaniu.

Czas na rozwój jest teraz

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie embedded finance wśród polskich e-commerce marka ICEA S.A. nawiązała współpracę z brytyjską spółką YouLend, oferującą tego typu rozwiązania. Od teraz klienci tej agencji marketingu cyfrowego mogą łatwo zawnioskować do YouLend o krótko- i średnioterminowe finansowanie na wybrany cel biznesowy, np. na kampanię marketingową.

– Rozwój rynku finansów wbudowanych nabiera coraz większego rozpędu. Firma doradczo-konsultingowa EY oszacowała, że wielkość globalnego rynku embedded finance w całym łańcuchu wartości osiągnie 606 mld dolarów w 2025 r. Z kolei McKinsey wskazuje, że ewolucja tego typu produktów związana jest z fundamentalnymi zmianami, jakie zaszły w obszarze handlu, zachowaniu sprzedawców i konsumentów, a także technologii cyfrowych – komentuje Wojciech Haremza , prezes zarządu ICEA S.A. – Nawiązanie współpracy z firmą YouLend, która dostrzegła potencjał i siłę naszych partnerstw oraz zdolność do generowania znaczących rezultatów dla klientów, jest swego rodzaju odpowiedzią na ten trend wzrostowy. Dzięki niej odbiorcy naszych usług otrzymują możliwość pozyskania elastycznego finansowania. Tym samym, jest to kolejny krok naprzód w naszym dążeniu do stworzenia one-stop shop dla e-commerce i kompleksowej obsługi potrzeb naszych klientów. Wierzymy, że dzięki temu partnerstwu oraz usługom, jakie oferuje YouLend, klienci ICEA będą coraz dynamiczniej rozwijać swoje organizacje i zwiększać ich rentowność - dodaje.

Nawet pół miliona na dalszy rozwój

YouLend umożliwia platformom, firmom technologicznym, dostawcom usług płatniczych i brokerom rozszerzenie portfolio poprzez oferowanie ich klientom elastycznego finansowania, które jest dopasowane do dynamiki ich przychodów, tym samym wspierając stały wzrost MŚP. Co ciekawe, na polskim rynku kwota finansowania udzielanego przez YouLend wynosi średnio 66 tys. zł, a stopa odnowień finansowania osiąga poziom aż 85 proc.

Partnerstwo pomiędzy ICEA a YouLend zapewni klientom polskiej agencji digital marketingu szansę na rentowne inwestycje w przyszłość, maksymalizację przychodów i wzmacnianie konkurencyjnej przewagi. Dzięki ofercie finansowania w przedziale od 3.000 do 500.000 zł, adresowanej do firm o różnorodnych formach działalności, przedsiębiorcy mogą skorzystać z elastycznych warunków dopasowanych do indywidualnych i bieżących potrzeb, a pozyskany kapitał zainwestować w dalszy rozwój biznesu - od rozbudowy działań marketingowych po inwestycje w nowe technologie.

– Obserwowany na rynku wzrost wydatków na marketing cyfrowy i większa skłonność przedsiębiorstw do inwestowania w innowacje, takie jak automatyzacja czy generatywne AI, nie tylko świadczy o dynamicznych zmianach na rynku, ale również podkreśla, jak ważne dla MŚP staje się wyróżnienie się na tle konkurencji. Badania rynkowe wyraźnie pokazują, że firmy te coraz bardziej doceniają znaczenie obecności online oraz innowacyjnych technologii w budowaniu przewagi. Nasza współpraca z YouLend idealnie wpisuje się w te trendy, oferując naszym klientom możliwość finansowania ich działań marketingowych, co jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku oraz sposób na umocnienie ich pozycji biznesowej – podsumowuje Wojciech Haremza.

Źródło: ISEA S.A.

www.grupa-icea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764