logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Icon Strategies zakomunikuje globalne spotkanie Jamf

  PR 11.12.2019, przeczytano 406 razy

Do korzystania z ich rozwiązań do zarządzania własnym sprzętem i oprogramowaniem przyznał się ostatnio sam Apple. Amerykański Jamf, największy na świecie dostawca oprogramowania do zarządzania sprzętem giganta z Cupertino zorganizuje swoje globalne spotkanie po raz pierwszy poza USA, w Katowicach. Za jego komunikację w Polsce odpowiada Icon Strategies.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/icon-strategies-zakomunikuje-globalne-spotkanie-jamf,385056,artykul.html

SubZero, globalne spotkanie pracowników Jamf, potrwa od 13 do 17 stycznia 2020 roku. Weźmie w nim udział łącznie ponad 1100 osób, w trzech lokalizacjach, w tym ponad 300 w Polsce. Po raz pierwszy organizowane jest poza USA – równolegle  w Katowicach oraz amerykańskich Connecticut, skąd wywodzi się firma oraz w Eau Claire. Do Katowic przyjadą między innymi Dean Hager CEO, Jason Wudi, Chief Strategist, Todd Ebersveiller, VP Cloud, czy Beth Tschida, VP Engineering. Część polskiego zespołu Jamf będzie uczestniczyć w spotkaniu w Stanach Zjednoczonych.

Zespół Icon Strategies kierowany przez Michała Sobiło, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za doradztwo PR, kontakt z władzami lokalnymi oraz komunikację spotkania i przedstawionych na nim planów firmy dotyczących Polski w mediach, w kontekstach lokalnym, biznesowym i technologicznym.  Za część działań związanych z media relations odpowiada Anna Przybysz, starszy konsultant.

Icon Strategies pracuje przy projekcie z lokalnym zarządem i globalnym działem komunikacji Jamf w USA. Agencja została wybrana do jego realizacji w drodze rekomendacji.

Źródło: Icon Strategies

www.iconstrategies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764