logo
WIADOMOŚCI

ICP Group przyspiesza i sięga po Tomasza Hilta

redakcja  PR 18.03.2017, przeczytano 298 razy

15 marca 2017 r. Tomasz Hilt, były CEO Leo Burnett Group Poland, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu ICP Group SA. Hilt jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie strategii skonsolidowania oraz wykorzystania obecnych kompetencji grupy w aktywnościach multi i omnichannel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/icp-group-przyspiesza-i-siega-po-tomasza-hilta,31848,artykul.html

Nasza długoterminowa strategia zakłada dynamiczny, kilkudziesięcioprocentowy wzrost rocznie oraz nieustanny rozwój kompetencji spółki. Tomasz Hilt pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć: lepiej wykorzystać potencjał grupy w obszarze event, incentive i content marketingu, a także wprowadzić nowe obszary specjalizacji i wejść na zagraniczne rynki – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group SA.

Tomasz Hilt od ponad 20 lat związany jest z branżą reklamową. Przez 8 lat pracował w Leo Burnett, gdzie jako CEO grupy w Polsce zarządzał agencjami Leo Burnett i G7 oraz PZL, a od 2008 do 2013 r. jako CEE Regional Director odpowiadał w sieci Leo Burnett za działania dla Procter & Gamble na ponad 20 rynkach. Wcześniej Hilt był między innymi partnerem i CEO w agencji reklamowej Men at Work oraz dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.

W ciągu ostatnich lat obserwowałem narodziny świetnie prosperujących dziś przedsiębiorstw i degradację niegdyś wielkich. Ciesze się, że w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości dołączam do tych, którzy rozwijają się najszybciej. ICP Group to niekwestionowany lider w dziedzinie dotąd rozwijanych kompetencji. Czas skonsolidować ofertę oraz poszerzyć ją o nowe elementy. Liczę na owocną współpracę z zespołem, który doprowadził ICP w miejsce, w którym znajduje się dzisiaj i na wspólną podróż w stronę celów, które chcemy osiągnąć – mówi Tomasz Hilt, nowy Dyrektor Zarządzający ICP Group SA.

Źródło: ICP Group SA

www.icpgroup.pl

Dodatkowe informacje:

ICP GROUP SA specjalizuje się w dziedzinie marketingu angażującego. Za pomocą skutecznych narzędzi incentive, event i content marketingu pomaga swoim klientom angażować konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Spółka realizuje projekty zarówno o wąskiej specjalizacji, jak i złożone omnichannelowe realizacje, w których wykorzystuje synergię Grupy. Dostarcza firmom kompleksowe rozwiązania w zakresie programów i strategii motywacji oraz nagradzania.

ICP Group SA jest notowana na rynku NewConnect w najlepszym segmencie NC Focus. Spółka jest laureatem międzynarodowych i polskich nagród branżowych w obszarze incentive i event marketingu: zdobywcą SITE Crystal Award za wybitny program incentive oraz najbardziej efektywną kampanię incentive marketingu (2012, 2015), Motivation Masters Award za najbardziej efektywny i kreatywny program incentive (2015) oraz czterokrotnym zdobywcą MP Power Awards za najlepsze eventy w Polsce (2013, 2014, 2015, 2016). Realizowane przez nią projekty content marketingowe zdobywają również zagraniczne i krajowe wyróżnienia min: Pearl Awards w Nowym Jorku (2010, 2011), Chimera (2008, 2009), Szpalty Roku 2008, 2010, 2011, 2015) czy konkurs Biuletynów Firmowych (2015, 2016).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 161 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone