logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ICP Group przyspiesza i sięga po Tomasza Hilta

  PR 18.03.2017, przeczytano 699 razy

15 marca 2017 r. Tomasz Hilt, były CEO Leo Burnett Group Poland, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Członka Zarządu ICP Group SA. Hilt jest odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie strategii skonsolidowania oraz wykorzystania obecnych kompetencji grupy w aktywnościach multi i omnichannel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/icp-group-przyspiesza-i-siega-po-tomasza-hilta,31848,artykul.html

Nasza długoterminowa strategia zakłada dynamiczny, kilkudziesięcioprocentowy wzrost rocznie oraz nieustanny rozwój kompetencji spółki. Tomasz Hilt pomoże nam jeszcze bardziej przyspieszyć: lepiej wykorzystać potencjał grupy w obszarze event, incentive i content marketingu, a także wprowadzić nowe obszary specjalizacji i wejść na zagraniczne rynki – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes Zarządu ICP Group SA.

Tomasz Hilt od ponad 20 lat związany jest z branżą reklamową. Przez 8 lat pracował w Leo Burnett, gdzie jako CEO grupy w Polsce zarządzał agencjami Leo Burnett i G7 oraz PZL, a od 2008 do 2013 r. jako CEE Regional Director odpowiadał w sieci Leo Burnett za działania dla Procter & Gamble na ponad 20 rynkach. Wcześniej Hilt był między innymi partnerem i CEO w agencji reklamowej Men at Work oraz dyrektorem w agencjach JWT Warsaw i McCann Erickson.

W ciągu ostatnich lat obserwowałem narodziny świetnie prosperujących dziś przedsiębiorstw i degradację niegdyś wielkich. Ciesze się, że w tak szybko zmieniającej się rzeczywistości dołączam do tych, którzy rozwijają się najszybciej. ICP Group to niekwestionowany lider w dziedzinie dotąd rozwijanych kompetencji. Czas skonsolidować ofertę oraz poszerzyć ją o nowe elementy. Liczę na owocną współpracę z zespołem, który doprowadził ICP w miejsce, w którym znajduje się dzisiaj i na wspólną podróż w stronę celów, które chcemy osiągnąć – mówi Tomasz Hilt, nowy Dyrektor Zarządzający ICP Group SA.

Źródło: ICP Group SA

www.icpgroup.pl

Dodatkowe informacje:

ICP GROUP SA specjalizuje się w dziedzinie marketingu angażującego. Za pomocą skutecznych narzędzi incentive, event i content marketingu pomaga swoim klientom angażować konsumentów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Spółka realizuje projekty zarówno o wąskiej specjalizacji, jak i złożone omnichannelowe realizacje, w których wykorzystuje synergię Grupy. Dostarcza firmom kompleksowe rozwiązania w zakresie programów i strategii motywacji oraz nagradzania.

ICP Group SA jest notowana na rynku NewConnect w najlepszym segmencie NC Focus. Spółka jest laureatem międzynarodowych i polskich nagród branżowych w obszarze incentive i event marketingu: zdobywcą SITE Crystal Award za wybitny program incentive oraz najbardziej efektywną kampanię incentive marketingu (2012, 2015), Motivation Masters Award za najbardziej efektywny i kreatywny program incentive (2015) oraz czterokrotnym zdobywcą MP Power Awards za najlepsze eventy w Polsce (2013, 2014, 2015, 2016). Realizowane przez nią projekty content marketingowe zdobywają również zagraniczne i krajowe wyróżnienia min: Pearl Awards w Nowym Jorku (2010, 2011), Chimera (2008, 2009), Szpalty Roku 2008, 2010, 2011, 2015) czy konkurs Biuletynów Firmowych (2015, 2016).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764