logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands

  PR 18.02.2020, przeczytano 1208 razy
ilustracjastrzałka

Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ida-design-awards-ogloszone---podwojna-radosc-w-hi%21brands,385754,artykul.html

Nagrodzony srebrem projekt Bee Fee powstał z połączenia miłości do miodu i troski o pszczoły, którym coraz trudniej znaleźć wartościowy pokarm w zurbanizowanym, pozbawionym naturalnych łąk otoczeniu. Dzięki ceramicznej doniczce stanowiącej element opakowania każdy może realnie pomóc pracowitym owadom. Trzeba tylko zasadzić w niej kwitnące rośliny i ustawić na parapecie albo balkonie. Bee Fee to projekt, który sprawia, że miód smakuje nie tylko słodko, ale też fair.

ilustracjastrzałka

System identyfikacji wizualnej stworzony dla Krakowa i wykorzystywany obecnie w komunikacji miasta został wyróżniony w IDA Design Awards ze względu na sprawność i elegancję z jaką wykorzystuje lokalną symbolikę i charakter do budowy nowoczesnej platformy dla komunikacji miejskich instytucji. Projekt został wcześniej doceniony również w międzynarodowych konkursach Red Dot Award 2017, Transform Awards 2018 oraz rodzimym Kreatura 2017.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

IDA (The International Design Awards) to międzynarodowy konkurs multidyscyplinarny, odbywający się w Los Angeles cyklicznie od 2007 roku. Każdego roku nagradzane są projekty twórców zajmujących się architekturą, projektowaniem wnętrz, wzornictwem przemysłowym, modą oraz projektowaniem graficznym. Ich prace ocenia Jury wybierane spośród wyróżniających się przedstawicieli branż kreatywnych poddawanych ocenie konkursowej.

Źródło: Hi!Brands

www.hibrands.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764