logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDC mianuje Epson sprzedawcą roku 2015

  PR 26.10.2016, przeczytano 391 razy

W raporcie IDC firma Epson została wyróżniona ze względu na łączną sprzedaż drukarek oraz rozwijanie nowych technologii druku atramentowego dla biznesu


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idc-mianuje-epson-sprzedawca-roku-2015,30355,artykul.html

Firma Epson została doceniona w opublikowanym niedawno raporcie firmy badawczej IDC: “Rynek biznesowego druku atramentowego w Europie Zachodniej – udziały w roku 2015”. Komentując tendencję wzrostową Epsona, autor sprawozdania – Phil Sargeant – określił firmę mianem sprzedawcy, który “ukształtował rok” mając największy wpływ na obraz rynku w 2015. Tytuł ten firma otrzymała z racji zarejestrowanego wzrostu sprzedaży drukarek atramentowych, który wyniósł aż o 40,4 procent więcej sprzedanych egzemplarzy w porównaniu do poprzedniego roku. Dzięki tym wynikom Epson stał się drugim w kolejności największym dostawcą biznesowych drukarek atramentowych w Europie.

Wraz z innowacjami w dziedzinie komunikacji wizualnej, technologii wearables i robotyki, Epson podwyższył poprzeczkę także dla innowacji z zakresu druku atramentowego. Firma wprowadziła na rynek nowe modele drukarek z serii WorkForce Pro i ITS oraz rzuciła wyzwanie branżowym standardom poprzez inaugurację systemu stałego zasilania w atrament zamiast kartidży. Ponadto Epson zaprezentował kilka nowych programów, oferujących klientom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu usług, dopasowanych do ich potrzeb, a także wprowadził nowoczesne rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju i zwiększenia korzyści finansowych w miejscu pracy. Dla przykładu, atramentowe drukarki biznesowe z serii Epson Workforce Pro oferują wysoką jakość oraz szybkość druku przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów użytkowania i zwiększeniu korzyści ekologicznych, takich jak redukcja zużycia energii o 82 procent.

W związku z prognozowanym przez IDC całościowym wzrostem rynku atramentowych drukarek biznesowych o 10,2 % (CAGR) do roku 2020 włącznie, Epson zainwestował już 400 milionów Euro w nową infrastrukturę produkcyjną, a w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje kolejne 185 milionów Euro w swoją technologię druku atramentowego PrecisionCore. Nie trzeba chyba dodawać, że Epson wróży świetlaną przyszłość dla druku atramentowego w kontekście wielu przyszłych lat.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764