logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Idea Productions Poland z kolejnym projektem online

  PR 05.06.2020, przeczytano 834 razy
ilustracja

Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-idea-productions-poland-z-kolejnym-projektem-online,387319,artykul.html

- Nie zwalniamy naszego digitalowego tempa. Chcemy być częścią technologicznej rewolucji i dzielić się nią z naszymi klientami. Właśnie dlatego w naszej ofercie promujemy pakiet rozwiązań IDEA ONLINE, które przenoszą wydarzenia do wirtualnej rzeczywistości i pozwalają w pełni realizować na nowo zdefiniowane cele korporacyjne. Również i w tym przypadku – z uwagi na bezpieczeństwo uczestników, prelegentów, jak i ekipy przygotowującej – sięgnęliśmy po ten pakiet – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Warto podkreślić, iż cykl spotkań był równocześnie premierą platformy internetowej (także stworzonej przez agencję), na której docelowo mają być prowadzone wszystkie edukacyjne działania online Klienta. Zakończona seria wirtualnych spotkań jest zatem jedynie pierwszym etapem nowego, długofalowego projektu.

Agencja przy realizacji wydarzenia skorzystała z własnych zasobów w zakresie obsługi technicznej, programistycznej oraz studia graficznego i animacyjnego. Największym wyzwaniem podczas przygotowań było stworzenie spójnej koncepcji cyklu, a także zadbanie o nietypową komunikację z wybraną grupą docelową oraz zapewnienie wirtualnej opieki nad prelegentami. Całość wydarzenia została domknięta chatem, w ramach którego odbyła się sesja Q&A dla uczestników.

Źródło: Idea Productions Poland

www.ideapp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764