logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideacto dzieli się dobrymi praktykami z projektów internetowych

  PR 02.02.2015, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto udostępnia w Internecie Biblię Jakości. Pod nazwą publikacji kryją się checklisty – know-how agencji w zarządzaniu projektami internetowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideacto-dzieli-sie-dobrymi-praktykami-z-projektow-internetowych,23823,artykul.html

Checklisty pierwotnie były dokumentem wewnętrznym Ideacto, powstałym w oparciu o bieżącą pracę pracowników agencji. Stosowane na co dzień umożliwiają zespołowi sprawne zarządzanie projektami.

Wiemy, jak bardzo checklisty przydają się w życiu codziennym – mówi Marcin Cichoń, Dyrektor operacyjny Ideacto – Korzystamy z nich podczas zakupów czy organizacji rodzinnych wydarzeń. Tak samo dobrze sprawdzają się one w naszej pracy. Dzięki kontroli każdego etapu projektu, możemy skuteczniej monitorować swoje działania. Checklisty zdecydowanie ułatwiają organizację zadań. Przede wszystkim jednak pozwalają nam na utrzymywanie zawsze wysokiej jakości usług.

Stworzone przez Ideacto checklisty odnoszą się do każdego etapu budowania serwisu internetowego. Znajdziemy wśród nich spis działań przewidzianych dla uruchomienia projektu, projektowania funkcjonalnego, kreacji graficznych, wdrożenia technologicznego oraz zamknięcia projektu. Publikację uzupełniają wytyczne do zadań SEO oraz przygotowania do analizy danych z Google Analitycs.

Skompletowane w ramach Biblii Jakości checklisty są już dostępne w sieci. Jak wskazuje nazwa publikacji, ma być on wyznacznikiem dobrych praktyk w zarządzaniu projektami, które gwarantują terminowe osiągniecie założonych celów.

Pomysł na publikację checklist zrodził się po jednym z wydarzeń edukacyjnych organizowanych przez agencję. Podczas Akademii Ideacto poświęconej zarządzaniu projektami internetowymi, poruszony został właśnie temat checklist. Wzbudził on duże zainteresowanie uczestników. Na koniec wydarzenia wielu z nich prosiło nas o udostępnienie tych dokumentów – wyjaśnia Marcin Cichoń – To przekonało nas do tego, że warto dzielić się szerzej naszą wiedzą i doświadczeniem.

Publikacja Ideacto dedykowana jest wszystkim osobom związanym z prowadzeniem biznesu w sieci, a także tym, którzy interesują się zagadnieniami zarządzania projektami internetowymi.

Swoim patronatem akcję wspierają: Marketer+, Nowy Marketing, Mamstartup.pl, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska, Mensis.pl, Sprawny Marketing.

Biblię Jakości oraz szczegółowe informacje można znaleźć na http://checklisty.ideacto.pl/

Źródło: Ideacto

ideacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764