Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK kolejny raz powierzył agencji reklamowej Hand Made opiekę nad identyfikacją wizualną cyklu wydarzeń Krakowskie Noce – w digitalu i przestrzeni publicznej Krakowa.
Agencja Hand Made opracowała linię graficzną dla cyklu wydarzeń, które odbywają się rokrocznie w Krakowie od maja do października, co miesiąc przez jedną noc. Zaproponowana w ubiegłym roku linia kreatywna została wysoko oceniona, dzięki czemu w tym roku ponownie będzie promować wydarzenia kulturalne w przestrzeni miejskiej, BTL, jak i w digitalu. Na plakatach, banerach i folderach zabłyśnie księżyc oraz jego fazy zaaranżowane w subtelnej grafice. Każda faza księżyca przypisana została innej nocy.
Krakowskie Noce to niezwykłe i pełne magii wydarzenia. Jest to czas, kiedy pod osłoną nocy instytucje kultury i sztuki zapraszają do obcowania z szeroko pojętą sztuką – bez żadnych opłat. Mieszkańcy Krakowa oraz turyści mogą odwiedzić muzeum, wybrać się na koncert, spektakl w teatrze czy operze, a nawet obejrzeć pokazy taneczne na Rynku.
Agencja Hand Made odpowiada za projekty outdoorowe, BTL i digitalowe.
Krakowskie Noce ruszają 17 maja. Cykl cennych przedsięwzięć kulturalnych zakończy się Nocą Poezji 12 października.
Źródło: Hand Made