logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Identyfikacja „Krakowskich Nocy” od Hand Made

  PR 16.04.2019, przeczytano 842 razy
ilustracjastrzałka

Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK kolejny raz powierzył agencji reklamowej Hand Made opiekę nad identyfikacją wizualną cyklu wydarzeń Krakowskie Noce – w digitalu i przestrzeni publicznej Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-identyfikacja-_krakowskich-nocy_-od-hand-made,382124,artykul.html

Agencja Hand Made opracowała linię graficzną dla cyklu wydarzeń, które odbywają się rokrocznie w Krakowie od maja do października, co miesiąc przez jedną noc. Zaproponowana w ubiegłym roku linia kreatywna została wysoko oceniona, dzięki czemu w tym roku ponownie będzie promować wydarzenia kulturalne w przestrzeni miejskiej, BTL, jak i w digitalu. Na plakatach, banerach i folderach zabłyśnie księżyc oraz jego fazy zaaranżowane w subtelnej grafice. Każda faza księżyca przypisana została innej nocy.

Krakowskie Noce to niezwykłe i pełne magii wydarzenia. Jest to czas, kiedy pod osłoną nocy instytucje kultury i sztuki zapraszają do obcowania z szeroko pojętą sztuką – bez żadnych opłat. Mieszkańcy Krakowa oraz turyści mogą odwiedzić muzeum, wybrać się na koncert, spektakl w teatrze czy operze, a nawet obejrzeć pokazy taneczne na Rynku.

Agencja Hand Made odpowiada za projekty outdoorowe, BTL i digitalowe.

Krakowskie Noce ruszają 17 maja. Cykl cennych przedsięwzięć kulturalnych zakończy się Nocą Poezji 12 października.

 

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764