logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Identyfikacja Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Nagroda: 45 tys. zł

   20.07.2015, przeczytano 3630 razy
ilustracjastrzałka
fot. Joanna Stoga

Muzeum Narodowe we Wrocławiu oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w konkursie na nowy projekt identyfikacji wizualnej Muzeum. Aby wziąć udział w konkursie należy do końca lipca przesłać swoje portfolio. Na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 45 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/identyfikacja-muzeum-narodowego-we-wroclawiu.-nagroda%3A-45-tys.-zl,25464,artykul.html

Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest największą placówką muzealną na Dolnym Śląsku i jedną z większych w kraju. Bogate zbiory muzeum mieszczą się obecnie w Gmachu Głównym, Muzeum Etnograficznym oraz Panoramie Racławickiej. W połowie 2016 roku Muzeum zyska nowy gmach – Pawilon Czterech Kopuł,  zaprojektowany przez wybitnego architekta Hansa Poelziga i wybudowany w latach 1912-1913 jako część kompleksu wystawienniczego Hali Stulecia. Zostanie w nim umieszczona jedna z najważniejszych i największych w kraju kolekcja polskiej sztuki współczesnej obecnie prezentowana w budynku głównym. Nowa identyfikacja ma być spójna dla wszystkich oddziałów i zostanie wprowadzona wraz z otwarciem Pawilonu Czterech Kopuł.

Konkurs ma charakter etapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych portfolio jury konkursu wybierze 5 finalistów, którzy przygotują odpłatnie propozycje identyfikacji. Spośród nich zostanie wybrany zwycięzca, który otrzyma nagrodę główną i przygotuje całość materiałów identyfikujących Muzeum.

Terminy konkursu:

  • Nadsyłanie portfolio  – do 31 lipca 2015 , do godziny 23:59.
  • Rozstrzygnięcie I etapu konkursu – do 10 sierpnia 2015
  • Przygotowanie wstępnych koncepcji identyfikacji wizualnej przez wybranych 5 projektantów / studia projektowe – do 5 października 2015
  • Wyłonienie zwycięzcy – do 16 października 2015
  • Przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej zgodnej z załącznikiem nr 1 przez zwycięzcę: do 30 dni po podpisaniu umowy


Portfolio i projekty oceni jury w składzie:

  • dr hab. Piotr Oszczanowski - dyrektor Muzeum Narodowego we Wrocławiu
  • dr Barbara Banaś - zastępca dyrektora ds. merytorycznych Muzeum Narodowego we Wrocławiu;
  • Anna Kowalów – rzecznik Muzeum Narodowego we Wrocławiu
  • dr Piotr Rypson - Zastępca Dyrektora ds. Naukowych w Muzeum Narodowym w Warszawie
  • dr hab. Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Katarzyna Roj –  kuratorka dizajnu, galeria Dizajn BWA Wrocław
  • Agnieszka Sowa-Szenk – architekt, specjalista aranżacji wystaw muzealnych


Zgłoszenia konkursowe należy wysyłać na adres: mnw(at)stgu.pl.

Regulamin Konkurs na identyfikację Muzeum Narodowego we Wrocławiu (PDF)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Hmmmmmm
..... W takim przypadku to już chyba lepiej zrobić przetarg. 45 tys. To cena nie spotykana za takie usługi na Polskim rynku. Z drugiej strony przygotowanie i zlecenie pracy odbędzie się po obejrzeniu portfolio i całe 5 finalistów dostanie kasę za pracę. Czyżby ktoś się domyślił, że za darmo konkursy średnio się zainteresowaniem cieszą... Z trzeciej strony, a jak żadna z 5 prac się nie spodoba? Dużo ale...

avatar użytkownika
,

Współpraca z projektantem zawsze obarczona jest takim ryzykiem - niezależnie od formuły.  

brak ikonki
,

No i powstaje pytanie. Co to jest "projekt identyfikacji wizualnej Muzeum".
Dla kogo to jest i czy już 5 szczęśliwców jest wybranych?
Nie mam porlfolio bo jakieś tam logotyopy i inne pierdoły się projektowało - czym mogę się chwalić - a czym nie mogę to nie powiem. Jak wszyscy.
A może jestem dopiero na początku swojej kariery. Nie mam doświadczenia ale mam pomysł. Może on będzie fantastyczny.
Czy dla nie znajdzie się miejsce!

avatar użytkownika
,

W takiej sytuacji musisz poczekać aż będziesz dysponował i pomysłem i portfolio - i weźmiesz wówczas udział w kolejnym konkursie o takiej formule, jeśli Ci ona odpowiada. Jeśli nie odpowiada - nie weźmiesz udziału.  

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764