logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Identyfikacja wizualna Genesis Restaurant & Cocktail Bar

  PR 13.12.2017, przeczytano 799 razy
ilustracjastrzałka

Restauracja Genesis Restaurant & Cocktail Bar na Placu Europejskim zachwyca nie tylko wykwintną kartą dań i futurystyczną bryłą autorstwa architekta Przemysława Mac Stopy, lecz także dopracowaną w najmniejszym detalu identyfikacją wizualną. Ta ostatnia jest dziełem biura projektowego Lange&Lange.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/identyfikacja-wizualna-genesis-restaurant-and-cocktail-bar,34849,artykul.html

Identyfikacja wizualna jest elementem spajającym estetykę i charakter miejsca. Projekt nawiązuje do architektury budynku, nazwy restauracji oraz elementów wystroju wnętrz.

Inspiracją do stworzenia logotypu była struktura DNA w postaci podwójnej helisy, natomiast na nośnikach identyfikacji wizualnej powtarza się motyw gałęzi i konarów drzew, przypominających jednocześnie konfigurację neuronów.

Wszechobecna biel doskonale komponuje się z delikatnymi motywami roślinnymi, które zdobią stoliki.

ilustracjastrzałka

- Zależało nam na efekcie, w którym każdy detal tworzy klimat miejsca. Wizyta w restauracji ma być harmonijnym doświadczeniem. Samo zetknięcie z kartą menu wprowadza gości w świat Genesis, nieco organiczny, wyrazisty i  futurystyczny – mówi Aleksander Lange.

Tym co wyróżnia identyfikację wizualną Genesis Restaurant & Cocktail Bar jest także niestandardowe podejście do materiałów. Ażurowa, przestrzenna forma kart, płatników i wizytówek czy faktura serwetek nadają dodatkowego wymiaru i nawiązują do bryły budynku. Za dobór materiałów oraz produkcję nośników identyfikacji wizualnej odpowiedzialna była firma Advertis.

- Karty menu obudowane matowymi, niejako oszronionymi okładkami intrygują i stanowią wstęp do degustacji. Wizyta w restauracji ma być ucztą dla zmysłów – podkreśla Monika Gradasiewicz, Art Director Advertis.

Przykład Genesis Restaurant & Cocktail Bar pokazuje jak duże znaczenie w budowaniu atmosfery miejsca ma przemyślana identyfikacja wizualna. Poza walorami estetycznymi i funkcją użytkową, oddane w ręce gości materiały mogą być nośnikami znaczeń i subtelnie podkreślać efekt zamierzony przez projektantów wnętrz.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764