logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Identyfikacja wizualna PKP-Cargo

  PR 20.04.2008, przeczytano 6947 razy
ilustracjastrzałka

Jeden z największych narodowych przewoźników kolejowych towarów - Spółka PKP Cargo wprowadza nową identyfikację wizualną (CI).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/identyfikacja-wizualna-pkp-cargo,7153,artykul.html

Projekt odświeżenia wizerunku obejmuje: nowy znak firmowy, księgę identyfikacji wizualnej w skład której wchodzi obok standardowych materiałów firmowych oznakowanie taboru. W nowej kolorystyce niebiesko zielonej pojawią się nowoczesne lokomotywy Traxx firmy Bombardier, starsze lokomotywy elektryczne i spalinowe oraz wagony.

Nowa identyfikacja zakłada wykorzystanie lokomotyw PKP Cargo jako nośnika promocji - zarówno samej firmy, jak i w przyszłości również naszego kraju, regionów bądź kultury czy sztuki.

Autorem projektu jest agencja Visane, która również koordynuje proces wdrożeniowy.

10 kwietnia 2008 r. odbyła się uroczysta gala odsłonięcia nowej wizualizacji firmy połączona z prezentacją jednej z sześciu niedawno pozyskanych przez Spółkę lokomotyw dwusystemowych Traxx.

Źródło: VISANE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764