logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo: Santander Consumer Bank z serwisem www

  PR 24.11.2015, przeczytano 434 razy
ilustracjastrzałka

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo%3A-santander-consumer-bank-z-serwisem-www,26648,artykul.html

Głównym celem modernizacji serwisu było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie jego obsługi. Dzięki przyjaznej szacie graficznej i nowym sposobie podziału treści, korzystanie z serwisu jest jeszcze łatwiejsze niż wcześniej. Dodatkowym ukłonem w stronę Klientów jest fakt, że serwis zrealizowany został w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.

Zmiana dotychczasowego serwisu została powierzona agencji interaktywnej Ideo. Na podstawie dostarczonego projektu graficznego firma stworzyła bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o intuicyjną w obsłudze platformę Edito CMS. Dzięki dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.

Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie  rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” Podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest zestawienie produktów i usług. Prezentacja tych treści została powiązana z aktualnymi promocjami. Zintegrowane są także z dedykowanymi formularzami kontaktowymi, co jeszcze bardziej ułatwia Klientom pozyskanie wszelkich potrzebnych im informacji. Dodatkowo interaktywna mapa serwisu pomaga dotrzeć do informacji nt. Oddziałów Banku.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764