logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo: Santander Consumer Bank z serwisem www

  PR 24.11.2015, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo%3A-santander-consumer-bank-z-serwisem-www,26648,artykul.html

Głównym celem modernizacji serwisu było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie jego obsługi. Dzięki przyjaznej szacie graficznej i nowym sposobie podziału treści, korzystanie z serwisu jest jeszcze łatwiejsze niż wcześniej. Dodatkowym ukłonem w stronę Klientów jest fakt, że serwis zrealizowany został w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.

Zmiana dotychczasowego serwisu została powierzona agencji interaktywnej Ideo. Na podstawie dostarczonego projektu graficznego firma stworzyła bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o intuicyjną w obsłudze platformę Edito CMS. Dzięki dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.

Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie  rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” Podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest zestawienie produktów i usług. Prezentacja tych treści została powiązana z aktualnymi promocjami. Zintegrowane są także z dedykowanymi formularzami kontaktowymi, co jeszcze bardziej ułatwia Klientom pozyskanie wszelkich potrzebnych im informacji. Dodatkowo interaktywna mapa serwisu pomaga dotrzeć do informacji nt. Oddziałów Banku.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764