logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo: Santander Consumer Bank z serwisem www

  PR 24.11.2015, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Santander Consumer Bank S.A. należy do jednej z największych grup finansowych na świecie. Drugi rok z rzędu otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi. By jeszcze bardziej podnieść poziom satysfakcji Klientów, Bank zdecydował się przebudować swój serwis internetowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo%3A-santander-consumer-bank-z-serwisem-www,26648,artykul.html

Głównym celem modernizacji serwisu było podniesienie intuicyjności i maksymalne uproszczenie jego obsługi. Dzięki przyjaznej szacie graficznej i nowym sposobie podziału treści, korzystanie z serwisu jest jeszcze łatwiejsze niż wcześniej. Dodatkowym ukłonem w stronę Klientów jest fakt, że serwis zrealizowany został w oparciu o zasady RWD, co pozwala na jego sprawne przeglądanie także na urządzeniach mobilnych.

Zmiana dotychczasowego serwisu została powierzona agencji interaktywnej Ideo. Na podstawie dostarczonego projektu graficznego firma stworzyła bogaty w funkcjonalności serwis internetowy. Santanderconsumer.pl został wdrożony w oparciu o intuicyjną w obsłudze platformę Edito CMS. Dzięki dedykowanym narzędziom administracyjnym bieżąca aktualizacja serwisu jest niezwykle prosta.

Zdecydowaliśmy się na system Edito CMS, ponieważ uważamy, że jest to sprawne i intuicyjne w obsłudze narzędzie, pozwalające na zarządzanie  rozbudowanym serwisem internetowym. Ponadto platforma ta optymalizuje pracę, zwiększa efektywność oraz minimalizuje koszty związane z bieżącą aktualizacją.” Podsumowuje Michał Kunysz, Menadżer ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank S.A.

Jednym z najważniejszych elementów serwisu jest zestawienie produktów i usług. Prezentacja tych treści została powiązana z aktualnymi promocjami. Zintegrowane są także z dedykowanymi formularzami kontaktowymi, co jeszcze bardziej ułatwia Klientom pozyskanie wszelkich potrzebnych im informacji. Dodatkowo interaktywna mapa serwisu pomaga dotrzeć do informacji nt. Oddziałów Banku.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764