IAB jest międzynarodową organizacją działającą od 1996 roku. Zrzesza największe organizacje i marki rynku interaktywnego, aby rozwijać i popularyzować ten sektor rynku. W 2017 roku do grona IAB dołącza agencja marketingu zintegrowanego – Ideo Force.
IAB Polska istnieje na rynku od 17 lat i skupia wokół siebie ponad 200 wpływowych i liczących podmiotów rynku interaktywnego. Wśród nich znajdują się zarówno agencje interaktywne, marketingowe, sieci reklamowe ale i portale internetowe. Dysponują bogatym doświadczeniem i wiedzą, którą w ramach tzw. grup roboczych wykorzystują, by wspólnie rozwijać sektor interaktywny i stale poprawiać jakość oferowanych usług.
W ramach swojej działalności IAB organizuje liczne spotkania branżowe m.in. jedną z najważniejszych w kraju konferencję dotyczącą marketingu internetowego – Forum IAB. W 2012 roku otrzymała nagrodę MIXX Awards Europe za najlepszy, europejski oddział IAB.
W 2017 roku do grona IAB Polska dołącza Ideo Force, agencja specjalizująca się w kompleksowej promocji firm oraz wspieraniu e-commerce. Tworzący ją zespół profesjonalistów ma na swoim koncie liczne projekty zrealizowane zarówno dla dużych, znanych marek jak i niewielkich firm rodzinnych. Agencja brała udział w prestiżowym programie Google Rising Stars. Jako jedna z niewielu w Polsce, otrzymała status Google Premier Partner.
- Cieszymy się, że stajemy się częścią IAB Polska. To bardzo prestiżowa i rozpoznawalna instytucja, która skupia wokół siebie naprawdę imponujące grono partnerów. Wierzymy, że będziemy mogli aktywnie wspierać IAB w realizacji celów, a nasze umiejętności i doświadczenie przyniosą realne korzyści całej organizacji - podsumowuje Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force Sp. z o.o.. - Jesteśmy firmą, która stale się rozwija i podnosi swoje kompetencje. Będąc częścią IAB Polska mamy jeszcze lepszy dostęp do wiedzy i doświadczenia licznych ekspertów branży interaktywnej.
Źródło: Ideo