logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo Force dołącza do IAB

  PR 12.05.2017, przeczytano 507 razy

IAB jest międzynarodową organizacją działającą od 1996 roku. Zrzesza największe organizacje i marki rynku interaktywnego, aby rozwijać i popularyzować ten sektor rynku. W 2017 roku do grona IAB dołącza agencja marketingu zintegrowanego – Ideo Force.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo-force-dolacza-do-iab,32429,artykul.html

IAB Polska istnieje na rynku od 17 lat i skupia wokół siebie ponad 200 wpływowych i liczących podmiotów rynku interaktywnego. Wśród nich znajdują się zarówno agencje interaktywne, marketingowe, sieci reklamowe ale i portale internetowe. Dysponują bogatym doświadczeniem i wiedzą, którą w ramach tzw. grup roboczych wykorzystują, by wspólnie rozwijać sektor interaktywny i stale poprawiać jakość oferowanych usług.

W ramach swojej działalności IAB organizuje liczne spotkania branżowe m.in. jedną z najważniejszych w kraju konferencję dotyczącą marketingu internetowego – Forum IAB. W 2012 roku otrzymała nagrodę MIXX Awards Europe za najlepszy, europejski oddział IAB.

W 2017 roku do grona IAB Polska dołącza Ideo Force, agencja specjalizująca się w kompleksowej promocji firm oraz wspieraniu e-commerce. Tworzący ją zespół profesjonalistów ma na swoim koncie liczne projekty zrealizowane zarówno dla dużych, znanych marek jak i niewielkich firm rodzinnych. Agencja brała udział w prestiżowym programie Google Rising Stars. Jako jedna z niewielu w Polsce, otrzymała status Google Premier Partner.

- Cieszymy się, że stajemy się częścią IAB Polska. To bardzo prestiżowa i rozpoznawalna instytucja, która skupia wokół siebie naprawdę imponujące grono partnerów. Wierzymy, że będziemy mogli aktywnie wspierać IAB w realizacji celów, a nasze umiejętności i doświadczenie przyniosą realne korzyści całej organizacji -  podsumowuje Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force Sp. z o.o.. - Jesteśmy firmą, która stale się rozwija i podnosi swoje kompetencje. Będąc częścią IAB Polska mamy jeszcze lepszy dostęp do wiedzy i doświadczenia licznych ekspertów branży interaktywnej.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764