logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo rozwija kompetencje w zakresie e-marketingu

  PR 08.05.2014, przeczytano 691 razy

Ideo potwierdza, że decyzja o powołaniu Działu Marketingu Internetowego była strzałem w dziesiątkę. Dzięki rozwojowi kompetencji w tej dziedzinie firma zyskała kolejnych klientów, a dotychczasowi poszerzyli zakres współpracy o działania związane z kompleksową promocją w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo-rozwija-kompetencje-w-zakresie-e-marketingu,21578,artykul.html

Powołanie działu Marketingu Internetowego i postawienie na jego dynamiczny rozwój to bardzo dobra decyzja. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsługiwać klientów w pełni kompleksowo.” – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Od dłuższego już czasu realizowaliśmy projekty, które wymagały prowadzenia złożonych działań marketingowych. Część prac zlecaliśmy na zewnątrz. Postawienie na rozwój własnych kompetencji w dziedzinie e-marketingu doprowadziło nas do miejsca, w którym jesteśmy w stanie samodzielnie realizować całość prac w tym obszarze.

Poza podnoszeniem kompetencji pracowników Ideo tworzy również autorski systemem do zbierania i zaawansowanej analizy statystyk, który będzie wykorzystywany do optymalizacji efektywności realizowanych kampanii. System jest w fazie ostatnich testów i w krótkim czasie zostanie udostępniony klientom. Narzędzie nie tylko będzie zbierać dane dotyczące wielu aspektów marketingu w internecie (m.in. pozycjonowanie, marketing szeptany czy e-mail marketing), ale także je analizować i pozwalać na czytelną ich prezentację w intuicyjnej i zrozumiałej formie.

Codzienny dostęp do zaplecza programistycznego Ideo to jeden z naszych atutów, a jednocześnie znaczne ułatwienie w codziennej pracy.” – mówi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego. „W wielu kampaniach doświadczenie i kompetencje e-marketingowe muszą być połączone z zapleczem technologicznym. Fakt, że mamy do dyspozycji „pod jednym dachem” zarówno Agencję Interaktywną jak i Internet Software House, stanowi naszą przewagę nad konkurencją.”

Poza realizacją kompleksowych działań promocyjnych w internecie specjaliści Ideo dzielą się również swoją wiedzą i doświadczeniem z Klientami. Dostosowane do indywidualnych potrzeb szkolenia i warsztaty zostały przeprowadzone już między innymi dla Black Red White, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego czy Prudential.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Billennium nowym klientem PR Calling
Billennium, polska spółka, oferująca usługi IT oraz rozwiązania dla biznesu, dołączyła do grona klientów PR Calling. Agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną, w tym m.in. za działania media relations, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli klienta (również na platformie LinkedIn) oraz bieżący konsulting w zakresie public relations.
Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764