logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo rozwija kompetencje w zakresie e-marketingu

  PR 08.05.2014, przeczytano 674 razy

Ideo potwierdza, że decyzja o powołaniu Działu Marketingu Internetowego była strzałem w dziesiątkę. Dzięki rozwojowi kompetencji w tej dziedzinie firma zyskała kolejnych klientów, a dotychczasowi poszerzyli zakres współpracy o działania związane z kompleksową promocją w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo-rozwija-kompetencje-w-zakresie-e-marketingu,21578,artykul.html

Powołanie działu Marketingu Internetowego i postawienie na jego dynamiczny rozwój to bardzo dobra decyzja. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsługiwać klientów w pełni kompleksowo.” – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Od dłuższego już czasu realizowaliśmy projekty, które wymagały prowadzenia złożonych działań marketingowych. Część prac zlecaliśmy na zewnątrz. Postawienie na rozwój własnych kompetencji w dziedzinie e-marketingu doprowadziło nas do miejsca, w którym jesteśmy w stanie samodzielnie realizować całość prac w tym obszarze.

Poza podnoszeniem kompetencji pracowników Ideo tworzy również autorski systemem do zbierania i zaawansowanej analizy statystyk, który będzie wykorzystywany do optymalizacji efektywności realizowanych kampanii. System jest w fazie ostatnich testów i w krótkim czasie zostanie udostępniony klientom. Narzędzie nie tylko będzie zbierać dane dotyczące wielu aspektów marketingu w internecie (m.in. pozycjonowanie, marketing szeptany czy e-mail marketing), ale także je analizować i pozwalać na czytelną ich prezentację w intuicyjnej i zrozumiałej formie.

Codzienny dostęp do zaplecza programistycznego Ideo to jeden z naszych atutów, a jednocześnie znaczne ułatwienie w codziennej pracy.” – mówi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego. „W wielu kampaniach doświadczenie i kompetencje e-marketingowe muszą być połączone z zapleczem technologicznym. Fakt, że mamy do dyspozycji „pod jednym dachem” zarówno Agencję Interaktywną jak i Internet Software House, stanowi naszą przewagę nad konkurencją.”

Poza realizacją kompleksowych działań promocyjnych w internecie specjaliści Ideo dzielą się również swoją wiedzą i doświadczeniem z Klientami. Dostosowane do indywidualnych potrzeb szkolenia i warsztaty zostały przeprowadzone już między innymi dla Black Red White, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego czy Prudential.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#WspieramGastro to hasło, które powstało w obliczu pandemii i kryzysu w branży, który został spowodowany zamknięciem restauracji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 13 marca, które nakazało zamknięcie m.in. wszystkich lokali gastronomicznych. Za inicjatywą stoi Tomasz Czudowski - właściciel restauracji Ale Wino, Forty i cukierni...
Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764