Ideo potwierdza, że decyzja o powołaniu Działu Marketingu Internetowego była strzałem w dziesiątkę. Dzięki rozwojowi kompetencji w tej dziedzinie firma zyskała kolejnych klientów, a dotychczasowi poszerzyli zakres współpracy o działania związane z kompleksową promocją w internecie.
„Powołanie działu Marketingu Internetowego i postawienie na jego dynamiczny rozwój to bardzo dobra decyzja. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsługiwać klientów w pełni kompleksowo.” – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Od dłuższego już czasu realizowaliśmy projekty, które wymagały prowadzenia złożonych działań marketingowych. Część prac zlecaliśmy na zewnątrz. Postawienie na rozwój własnych kompetencji w dziedzinie e-marketingu doprowadziło nas do miejsca, w którym jesteśmy w stanie samodzielnie realizować całość prac w tym obszarze.”
Poza podnoszeniem kompetencji pracowników Ideo tworzy również autorski systemem do zbierania i zaawansowanej analizy statystyk, który będzie wykorzystywany do optymalizacji efektywności realizowanych kampanii. System jest w fazie ostatnich testów i w krótkim czasie zostanie udostępniony klientom. Narzędzie nie tylko będzie zbierać dane dotyczące wielu aspektów marketingu w internecie (m.in. pozycjonowanie, marketing szeptany czy e-mail marketing), ale także je analizować i pozwalać na czytelną ich prezentację w intuicyjnej i zrozumiałej formie.
„Codzienny dostęp do zaplecza programistycznego Ideo to jeden z naszych atutów, a jednocześnie znaczne ułatwienie w codziennej pracy.” – mówi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego. „W wielu kampaniach doświadczenie i kompetencje e-marketingowe muszą być połączone z zapleczem technologicznym. Fakt, że mamy do dyspozycji „pod jednym dachem” zarówno Agencję Interaktywną jak i Internet Software House, stanowi naszą przewagę nad konkurencją.”
Poza realizacją kompleksowych działań promocyjnych w internecie specjaliści Ideo dzielą się również swoją wiedzą i doświadczeniem z Klientami. Dostosowane do indywidualnych potrzeb szkolenia i warsztaty zostały przeprowadzone już między innymi dla Black Red White, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego czy Prudential.
Źródło: Ideo