logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo rozwija kompetencje w zakresie e-marketingu

  PR 08.05.2014, przeczytano 801 razy

Ideo potwierdza, że decyzja o powołaniu Działu Marketingu Internetowego była strzałem w dziesiątkę. Dzięki rozwojowi kompetencji w tej dziedzinie firma zyskała kolejnych klientów, a dotychczasowi poszerzyli zakres współpracy o działania związane z kompleksową promocją w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo-rozwija-kompetencje-w-zakresie-e-marketingu,21578,artykul.html

Powołanie działu Marketingu Internetowego i postawienie na jego dynamiczny rozwój to bardzo dobra decyzja. Dzięki temu jesteśmy w stanie obsługiwać klientów w pełni kompleksowo.” – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Od dłuższego już czasu realizowaliśmy projekty, które wymagały prowadzenia złożonych działań marketingowych. Część prac zlecaliśmy na zewnątrz. Postawienie na rozwój własnych kompetencji w dziedzinie e-marketingu doprowadziło nas do miejsca, w którym jesteśmy w stanie samodzielnie realizować całość prac w tym obszarze.

Poza podnoszeniem kompetencji pracowników Ideo tworzy również autorski systemem do zbierania i zaawansowanej analizy statystyk, który będzie wykorzystywany do optymalizacji efektywności realizowanych kampanii. System jest w fazie ostatnich testów i w krótkim czasie zostanie udostępniony klientom. Narzędzie nie tylko będzie zbierać dane dotyczące wielu aspektów marketingu w internecie (m.in. pozycjonowanie, marketing szeptany czy e-mail marketing), ale także je analizować i pozwalać na czytelną ich prezentację w intuicyjnej i zrozumiałej formie.

Codzienny dostęp do zaplecza programistycznego Ideo to jeden z naszych atutów, a jednocześnie znaczne ułatwienie w codziennej pracy.” – mówi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego. „W wielu kampaniach doświadczenie i kompetencje e-marketingowe muszą być połączone z zapleczem technologicznym. Fakt, że mamy do dyspozycji „pod jednym dachem” zarówno Agencję Interaktywną jak i Internet Software House, stanowi naszą przewagę nad konkurencją.”

Poza realizacją kompleksowych działań promocyjnych w internecie specjaliści Ideo dzielą się również swoją wiedzą i doświadczeniem z Klientami. Dostosowane do indywidualnych potrzeb szkolenia i warsztaty zostały przeprowadzone już między innymi dla Black Red White, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego czy Prudential.

Źródło: Ideo

www.ideo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764