logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideo wśród najlepszych w Europie Środkowej

  PR 01.11.2011, przeczytano 831 razy

Firma Ideo Sp. z o.o. znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia najszybciej rozwijających się innowacyjnych firm technologicznych w Europie Środkowej opublikowanego w XII edycji raportu Deloitte Technology Fast 50.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideo-wsrod-najlepszych-w-europie-srodkowej,13800,artykul.html

Od 1995 roku priorytetem Deloitte Technology Fast 50 Central Europe jest promowanie innowacyjnych przedsiębiorstw na forum globalnym w obszarze branży TMT (Technologii, Mediów oraz Telekomunikacji). W zestawieniu tym o najwyższe pozycje walczą firmy z 10 krajów Europy Środkowej. Ideo Sp. z o.o. została sklasyfikowana w pierwszej dziesiątce tego rankingu.

Firma działa na rynku usług i technologii internetowych dostarczając skuteczne i konkurencyjne rozwiązania. Ponad 120 osobowy zespół, dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta, jest w stanie realizować nawet najbardziej rozbudowane platformy internetowe. Bieżąca edukacja i rozwój pracowników pozwalają nadążać za nieustannym rozwojem technologii informatycznych i oferować klientom innowacyjne rozwiązania.

„Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni tym niewątpliwym wyróżnieniem. Jest ono dla nas tym bardziej cenne, że pochodzi od powszechnie uznawanego specjalisty jakim jest Deloitte . Ranking potwierdza dynamikę naszego rozwoju, którą osiągamy dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów i usług oraz ciężkiej pracy. Nie byłoby to możliwe gdyby nie zgrany, zaangażowany zespół oraz darzący nas zaufaniem klienci.” mówi Arkadiusz Michno, prezes zarządu Ideo Sp. z o.o.

Spełnienie wymagań bieżącej edycji Deloitte Technology Fast 50 zagwarantowało Ideo miejsce w prestiżowej dziesiątce z wszystkich wyróżnionych firm. Znalezienie się w rankingu gwarantuje automatyczną nominację do globalnego rankingu „Technology Fast 500 EMEA”, w którym o tytuł najlepszych konkuruje ze sobą aż 500 firm z Europy oraz Bliskiego Wschodu i Afryki.

Źródło: Ideo

Dodatkowe informacje:

Ideo Sp. z o.o. działa na rynku usług i technologii internetowych, dostarczając skuteczne i konkurencyjne rozwiązania w obszarze e marketingu, e biznesu, e konsultingu oraz e government.
Firma obecna na rynku od 1999 roku i zatrudniająca ponad 120 osób, zrealizowała dotychczas projekty internetowe oraz intranetowe dla ponad 700 firm i instytucji publicznych.
Ideo jest autorem uznanych na rynku produktów: Edito CMS - system zarządzania treścią (www.edito.pl) oraz Logito – system elektronicznego obiegu informacji i dokumentów (www.logito.pl). Do grupy Ideo należy Motivation Direct Sp. z o.o. (www.motivationdirect.pl), spółka dedykowana przygotowywaniu i wdrażaniu skutecznych rozwiązań w zakresie programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz wsparcia sprzedaży.
Ideo posiada również tytuł Microsoft Gold Certified Partner, najwyższy, jaki swoim Partnerom nadaje Microsoft, uznając i doceniając ich wiedzę, doświadczenie oraz poziom i jakość usług świadczonych klientom.
Więcej informacji na www.ideo.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764