Intensywnie rozwijający się dział IDMnet broker TV dedykowany do sprzedaży telewizyjnego czasu antenowego, niestandardowych akcji promocyjno-antenowych i ofert cross-mediowych, działający w ramach Internetowego Domu Mediowego Net SA, został poszerzony o kolejnych specjalistów.
Sprzedażą agencyjną i kontaktem z domami mediowymi kieruje Agnieszka Tuśnio. Małgorzata Pawłowska i Marek Bałabuch, pełniący funkcję key account executive, odpowiadają za kontakty handlowe z domami mediowymi. W ramach struktury działa zespół plannerski, w skład którego wchodzą: Iwona Pawluczuk, Monika Szustkiewicz, Anna Józefowicz, Piotr Leśniak i Piotr Sowiński.
Szefową działu klienckiego jest Agnieszka Muszyńska, która jednocześnie zarządza działem klienckim w Grupie Radiowej Time SA. Razem z key account executive Ingą Makowską i Ewą Tenczyńską odpowiadają za kontakty z reklamodawcami.
Z początkiem 2014 roku IDMnet poszerzył zakres swojej działalności i oprócz marketingu internetowego zajmuje się także obsługą reklamową stacji telewizyjnych. Do portfolio brokera telewizyjnego IDMnet weszły dwie wiodące na rynku stacje muzyczne, należące do Grupy ZPR – ESKA TV i Polo TV. IDMnet odpowiada także za sprzedaż reklam w Fokus TV (również Grupa ZPR) – nowym kanale telewizyjnym o charakterze edukacyjno-poznawczym, który rozpocznie nadawanie w ramach MUX 1 w kwietniu 2014 roku. Portfolio spółki wzbogaca oferta stacji Tele 5, należącej do Polcast Television. Już wkrótce spółka będzie odpowiadała za sprzedaż czasu antenowego w VOX Music TV, nowej stacji telewizyjnej o charakterze muzycznym.
Źródło: Grupa Radiowa TIME