logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idmnet broker TV rozbudowuje zespół

  PR 11.03.2014, przeczytano 1755 razy

Intensywnie rozwijający się dział IDMnet broker TV dedykowany do sprzedaży telewizyjnego czasu antenowego, niestandardowych akcji promocyjno-antenowych i ofert cross-mediowych, działający w ramach Internetowego Domu Mediowego Net SA, został poszerzony o kolejnych specjalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idmnet-broker-tv-rozbudowuje-zespol,21063,artykul.html

Sprzedażą agencyjną i kontaktem z domami mediowymi  kieruje Agnieszka Tuśnio. Małgorzata Pawłowska i Marek Bałabuch, pełniący funkcję key account executive, odpowiadają za kontakty handlowe z domami mediowymi. W ramach struktury działa zespół plannerski, w skład którego wchodzą: Iwona Pawluczuk, Monika Szustkiewicz, Anna Józefowicz, Piotr Leśniak i Piotr Sowiński.

Szefową działu klienckiego jest Agnieszka Muszyńska, która jednocześnie zarządza działem klienckim w Grupie Radiowej Time SA. Razem z key account executive Ingą Makowską i Ewą Tenczyńską odpowiadają za kontakty z reklamodawcami.

Z początkiem 2014 roku IDMnet poszerzył zakres swojej działalności i oprócz marketingu internetowego zajmuje się także obsługą reklamową stacji telewizyjnych. Do portfolio brokera telewizyjnego IDMnet weszły dwie wiodące na rynku stacje muzyczne, należące do Grupy ZPR – ESKA TV i Polo TV. IDMnet odpowiada także za sprzedaż reklam w Fokus TV (również Grupa ZPR) – nowym kanale telewizyjnym o charakterze edukacyjno-poznawczym, który rozpocznie nadawanie w ramach MUX 1 w kwietniu 2014 roku. Portfolio spółki wzbogaca oferta stacji Tele 5, należącej do Polcast Television. Już wkrótce spółka będzie odpowiadała za sprzedaż czasu antenowego w VOX Music TV, nowej stacji telewizyjnej o charakterze muzycznym.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764