logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idź do domu, czytaj książki - wielki billboard w Warszawie

  PR 07.04.2020, przeczytano 775 razy
ilustracja

W Warszawie stanął nośnik sugerujący mieszkańcom aby, jeśli mogą, nie wychodzili z do domu i czytali książki. Te mogą pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny. Akcja ma na celu wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury pokazując, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Badania wskazują, że obecnie po taką formę spędzania czasu sięga coraz więcej osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idz-do-domu%2C-czytaj-ksiazki---wielki-billboard-w-warszawie,386487,artykul.html

Ze względu na epidemię koronawirusa, zgodnie z zaleceniami rządowymi, od środy, 1 kwietnia, z domu wychodzić można jedynie w sprawach niezbędnych, czyli na zakupy, do pracy i na spacer z psem. Zamknięta została większość terenów zieleni. W trosce o zdrowie mieszkańcy nie powinni korzystać także z placów zabaw, siłowni plenerowych i innych miejsc rekreacyjnych. Nieczynne pozostają również m.in. wszystkie restauracje, kina, teatry i sklepy wielkopowierzchniowe. Za złamanie obowiązujących przepisów grożą wysokie grzywny.

Aby zachęcić tych mieszkańców, którzy zdecydowali się udać na spacer, bądź uprawiać sport na świeżym powietrzu, do powrotu do domu, przy wejściu do Metro Wierzbno w Warszawie stanął wielki billboard z napisem „(Jeśli możesz) Idź do domu. Czytaj książki”. Organizatorami akcji jest Grupa Wydawnicza Foksal, w skład której wchodzą m.in. Wydawnictwo W.A.B, Wilga czy Fox Games. Stację Wierzbno na co dzień tysiące ludzi mijało w drodze do biurowców na Domaniewskiej. Dzisiaj trafiają tam głównie osoby, które nie mają możliwości pozostać w domu oraz ci, którzy z różnych względów postanowili złamać przepisy. Jak wyjaśnia Wydawnictwo na Facebookowym profilu

– Wykupionego wcześniej nośnika nie dało się już odwołać, postanowiliśmy więc zrobić z niego dobry użytek.

– Tych, którzy mogą zostać w domu, zachęcamy do spędzenia czasu z książką – mówi Krzysztof Leśniewski, Prezes Grupy Wydawniczej Foksal. – Literatura może ułatwić przetrwanie domowej kwarantanny pomagając oderwać się nieco od trudnej rzeczywistości, czy lepiej ją zrozumieć. Dzięki naszym książkom i grom planszowym wytchnienie może znaleźć cała rodzina – dodaje.

Źródło: Grupa Wydawnicza Foksal

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764