logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idź do domu, czytaj książki - wielki billboard w Warszawie

  PR 07.04.2020, przeczytano 754 razy
ilustracja

W Warszawie stanął nośnik sugerujący mieszkańcom aby, jeśli mogą, nie wychodzili z do domu i czytali książki. Te mogą pomóc przetrwać trudny czas kwarantanny. Akcja ma na celu wspierać walkę z koronawirusem i jednocześnie zachęcić mieszkańców do lektury pokazując, że tysiące książek mogą obecnie przeczytać całkowicie za darmo. Badania wskazują, że obecnie po taką formę spędzania czasu sięga coraz więcej osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idz-do-domu%2C-czytaj-ksiazki---wielki-billboard-w-warszawie,386487,artykul.html

Ze względu na epidemię koronawirusa, zgodnie z zaleceniami rządowymi, od środy, 1 kwietnia, z domu wychodzić można jedynie w sprawach niezbędnych, czyli na zakupy, do pracy i na spacer z psem. Zamknięta została większość terenów zieleni. W trosce o zdrowie mieszkańcy nie powinni korzystać także z placów zabaw, siłowni plenerowych i innych miejsc rekreacyjnych. Nieczynne pozostają również m.in. wszystkie restauracje, kina, teatry i sklepy wielkopowierzchniowe. Za złamanie obowiązujących przepisów grożą wysokie grzywny.

Aby zachęcić tych mieszkańców, którzy zdecydowali się udać na spacer, bądź uprawiać sport na świeżym powietrzu, do powrotu do domu, przy wejściu do Metro Wierzbno w Warszawie stanął wielki billboard z napisem „(Jeśli możesz) Idź do domu. Czytaj książki”. Organizatorami akcji jest Grupa Wydawnicza Foksal, w skład której wchodzą m.in. Wydawnictwo W.A.B, Wilga czy Fox Games. Stację Wierzbno na co dzień tysiące ludzi mijało w drodze do biurowców na Domaniewskiej. Dzisiaj trafiają tam głównie osoby, które nie mają możliwości pozostać w domu oraz ci, którzy z różnych względów postanowili złamać przepisy. Jak wyjaśnia Wydawnictwo na Facebookowym profilu

– Wykupionego wcześniej nośnika nie dało się już odwołać, postanowiliśmy więc zrobić z niego dobry użytek.

– Tych, którzy mogą zostać w domu, zachęcamy do spędzenia czasu z książką – mówi Krzysztof Leśniewski, Prezes Grupy Wydawniczej Foksal. – Literatura może ułatwić przetrwanie domowej kwarantanny pomagając oderwać się nieco od trudnej rzeczywistości, czy lepiej ją zrozumieć. Dzięki naszym książkom i grom planszowym wytchnienie może znaleźć cała rodzina – dodaje.

Źródło: Grupa Wydawnicza Foksal

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764