logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idź do lasu w niedzielę w Powsinie

  PR 23.09.2011, przeczytano 857 razy

W gąszczu traw tekturowe grzyby, na drzewach wełniana jemioła, między gałęziami pajęczyna, a na niebie pluszowa chmura. 25 września podczas Grzybobrania Fundacja Form i Kształtów zamieni Park Kultury w Powsinie w las pełen bajkowych instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idz-do-lasu-w-niedziele-w-powsinie,13576,artykul.html

Przy wejściu do lasu rozdane zostaną mapy, atlasy grzybów oraz koszyki. Zbierając tekturowe grzyby niespodziewanie będzie można natknąć się na leśne instalacje. Inaczej niż w tradycyjnych przestrzeniach wystawienniczych, trzeba będzie zachować czujność, aby niczego nie przeoczyć. Nikt przecież nie wie, gdzie poszczególni projektanci zapragną ulokować przygotowane na Grzybobranie instalacje i czy w trakcie trwania „wystawy” niespodziewanie nie zmienią one swojego położenia.

Uciekając od szablonowych rozwiązań, wbrew prostym skojarzeniom, Fundacja Form i Kształtów postanowiła zaprezentować sztukę użytkową w nieoczywistym dla niej kontekście. Źródłem inspiracji dla ostatniego projektu Fundacji było grzybobranie, a tematem z jakim mieli zmierzyć się zaproszeni do współpracy projektanci – polska jesień. Wśród prac ukrytych między drzewami będzie można odnaleźć instalacje m.in. Niny Braun, Marty Niemywskiej, Mysikrólika, Magdaleny Frankowskiej i Dominika Cymera. Obok uznanych już projektantów las wypełnią projekty wyłonione w drodze konkursu.

Wśród ponad 70 nadesłanych na konkurs projektów, jury w składzie – Małgorzata Żmijska (Łodź Design), Lidia Pańków (Wysokie Obcasy), Tomek Rygalik (Rygalik Studio), Łukasz Drgas (Magazyn Praga) i Iza Rutkowska (Fundacja Form i Kształtów) – wyróżniło 4 prace. Laureatami konkursu na Obiekt Leśny są:

- Agnieszka Bartosiewicz i Justyna Marczewska
- Marcin Foryś
- Małgorzata Łojko
- Ivo Nikić

Gotowe instalacje zaprezentowane zostaną 25 września podczas Grzybobrania w Parku Kultury w Powsinie. Zdjęcia zwycięskich projektów zostaną również opublikowane w katalogu „wystawy” – Małym Atlasie Grzybów. Nagrodą specjalną dla laureatów konkursu na Obiekt Leśny są karnety Łódź Design 2011.

Źródło: Fundacja Form i Kształtów

www.formyiksztalty.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764