logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idź do lasu w niedzielę w Powsinie

  PR 23.09.2011, przeczytano 823 razy

W gąszczu traw tekturowe grzyby, na drzewach wełniana jemioła, między gałęziami pajęczyna, a na niebie pluszowa chmura. 25 września podczas Grzybobrania Fundacja Form i Kształtów zamieni Park Kultury w Powsinie w las pełen bajkowych instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idz-do-lasu-w-niedziele-w-powsinie,13576,artykul.html

Przy wejściu do lasu rozdane zostaną mapy, atlasy grzybów oraz koszyki. Zbierając tekturowe grzyby niespodziewanie będzie można natknąć się na leśne instalacje. Inaczej niż w tradycyjnych przestrzeniach wystawienniczych, trzeba będzie zachować czujność, aby niczego nie przeoczyć. Nikt przecież nie wie, gdzie poszczególni projektanci zapragną ulokować przygotowane na Grzybobranie instalacje i czy w trakcie trwania „wystawy” niespodziewanie nie zmienią one swojego położenia.

Uciekając od szablonowych rozwiązań, wbrew prostym skojarzeniom, Fundacja Form i Kształtów postanowiła zaprezentować sztukę użytkową w nieoczywistym dla niej kontekście. Źródłem inspiracji dla ostatniego projektu Fundacji było grzybobranie, a tematem z jakim mieli zmierzyć się zaproszeni do współpracy projektanci – polska jesień. Wśród prac ukrytych między drzewami będzie można odnaleźć instalacje m.in. Niny Braun, Marty Niemywskiej, Mysikrólika, Magdaleny Frankowskiej i Dominika Cymera. Obok uznanych już projektantów las wypełnią projekty wyłonione w drodze konkursu.

Wśród ponad 70 nadesłanych na konkurs projektów, jury w składzie – Małgorzata Żmijska (Łodź Design), Lidia Pańków (Wysokie Obcasy), Tomek Rygalik (Rygalik Studio), Łukasz Drgas (Magazyn Praga) i Iza Rutkowska (Fundacja Form i Kształtów) – wyróżniło 4 prace. Laureatami konkursu na Obiekt Leśny są:

- Agnieszka Bartosiewicz i Justyna Marczewska
- Marcin Foryś
- Małgorzata Łojko
- Ivo Nikić

Gotowe instalacje zaprezentowane zostaną 25 września podczas Grzybobrania w Parku Kultury w Powsinie. Zdjęcia zwycięskich projektów zostaną również opublikowane w katalogu „wystawy” – Małym Atlasie Grzybów. Nagrodą specjalną dla laureatów konkursu na Obiekt Leśny są karnety Łódź Design 2011.

Źródło: Fundacja Form i Kształtów

www.formyiksztalty.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764