logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless

  PR 09.06.2025, przeczytano 317 razy
ilustracja
fot. Paweł Fabijański

Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ievgen-vector-dyrektorem-kreatywnym-w-endless-,409194,artykul.html

Ievgen ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej, które zdobywał w takich agencjach jak BBDO Warsaw, DDB Ukraine czy FCB Kyiv, pracując między innymi dla Mc Donald’s, Pepsico, Mercedes- Benz, Henkel, Wrigley’s, Lay’s, 3M i wielu innych. Przez ostatnie 2 lata pracował jako Associate Creative Director w agencji Chromatique, gdzie między innymi tworzył komunikację dla marki Żubrówka.

Kampanie współtworzone przez Ievgena były nagradzane na festiwalach Effie, Golden Drum, MIX Awards, ADC Awards, Ukrainian Design:the very best of, Kyiv International Advertising Festival, Kyiv International Social Ad Festival oraz Red Apple.

Od 2019 roku jako trener mówców TEDx uczestniczył w tworzeniu wydarzeń TEDxWarsaw oraz TEDxSGH. W ostatnich latach dużo uwagi poświęcał rozwiązaniom AI, prowadząc treningi dotyczące implementacji AI dla biznesów i zespołów kreatywnych.

Dołączenie Żeni do zespołu to dla Endless wielki skok w przyszłość. Żadne szkolenie z narzędzi AI – a mamy je regularnie – nie zastąpią rzeczywistego ich zrozumienia, umiejętności śledzenia pojawiających się update’ów oraz szybkiego wdrażania ich do bieżących zadań. Jestem pewny, że z Żenią, zamiast łapać zadyszkę goniąc zmiany, będziemy trzymać się czołówki AI-owego peletonu - mówi Franek Toeplitz, Dyrektor Kreatywny i Współzałożyciel Endless. Pracowaliśmy już razem w BBDO Warsaw i wiem, że Żenia to nie tylko świetny specjalista od AI i Social Mediów, ale też – a może przede wszystkim – niezwykle zdolny i doświadczony Art. Director – dodaje Toeplitz.

Endless nieustannie rozbudowuje portfolio Klientów oraz kompetencje zespołu. Jeszcze w te wakacje zarówno do kreacji, jak i działu Client Service dołącza kolejni specjaliści.

Źródło: Endless

weareendless.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy PR Director i rzecznik prasowy DHL eCommerce
W czerwcu do zespołu DHL eCommerce Polska dołączyła Ewa Grzech, obejmując stanowisko PR Director.
Kuczera i Tarapata w Altavia Kamikaze + K2
Duet Kuczera i Tarapata zasilił szeregi działu kreacji agencji reklamowej Altavia Kamikaze + K2. Krzysztof Kuczera objął w agencji stanowisko senior copywriter, a Kacper Tarapata – senior art director. Jako team działają już od ponad 8 lat. Do Altavia Kamikaze + K2 przeszli z agencji VML. Dołączyli do działu kreacji, zarządzanego przez Mikołaja Stefańskiego, z którym...
Agata Palmowska w agencji Garden of Words  Group
Do zespołu Garden od Words Groups dołączyła Agata Palmowska, liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji jako Head of Creative Team w digitalowej spółce Great Minds, należącej do Garden of Words Group. 
Krzysztof Mocek z nową funkcją w dentsu Central Europe
Dentsu ogłasza powołanie zintegrowanego zespołu kreatywnego dla Europy Centralnej – obejmującej byłe regiony CEE i DACH – jako część ogłoszonej w grudniu 2024 strategii integracji struktur, kierowanej przez Sławomira Stępniewskiego, CEO Central Europe & Poland.
Bartosz Majkowski dołącza do Prodigious Poland
Do zespołu produkcji Prodigious Poland dołączył Bartosz Majkowski. Na stanowisku Production Managera odpowiadać będzie za realizację produkcji wideo oraz sesji fotograficznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764