logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFA 2014: Philips z szeroką gamą nowych monitorów

  PR 08.09.2014, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zaprezentuje najnowszą linię produktową podczas kolejnej edycji Targów Elektroniki Użytkowej IFA, która odbędzie się w dniach 5-10 września w Berlinie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ifa-2014%3A-philips-z-szeroka-gama-nowych-monitorow,22556,artykul.html

Monitor SoftBlue zmniejszy zmęczenie wzroku

Podczas targów IFA zadebiutuje ekran SoftBlue. W przeciwieństwie do rozwiązań opartych na oprogramowaniu, nowy model wykorzystuje technologię anti blue light, która redukuje zmęczenie wzroku dzięki znacznemu ograniczeniu emisji niebieskiego światła na szkodliwych długościach fali. Zastosowanie tego rozwiązania nie wpływa negatywnie na odwzorowanie kolorów i jakość wyświetlanego obrazu, a przy tym poprawia koncentrację, zapewniając lepsze samopoczucie.

Modele 4K o dużych rozmiarach

Zaprezentowane zostaną również monitory 4K Ultra HD: oprócz dostępnego wcześniej modelu o przekątnej 28 cali, zwiedzający będą mogli zobaczyć najnowsze 32- oraz 40-calowe monitory. Dzięki zastosowaniu cztery razy wyższej rozdzielczości w porównaniu do Full HD, użytkownicy mogą cieszyć się bardzo wysokim poziomem szczegółowości obrazu. Połączenie rozdzielczości 4K ze znacznie większą powierzchnią roboczą z pewnością ucieszy fanów gier i filmów, jak również pozwoli na wydajną pracę biurową.

Nowy wymiar grania dzięki technologii Nvidia G-Sync

Monitor dla graczy 144Hz z technologią Nvidia G-Sync – częstotliwość odświeżania dopasowywana jest do rozgrywki, redukując przy tym efekty rwania, zacinania się i opóźnień w wyświetlaniu obrazu. 27-calowy model 272G5DYEB wyposażony został w procesor sygnałowy odpowiedzialny za synchronizację częstotliwości odświeżania obrazu w monitorze z obrazem generowanym przez kartę graficzną komputera. Obraz odświeżany jest 144 razy na sekundę, czyli 2,4 razy częściej niż w standardowych panelach. Parametry te gwarantują użytkownikowi świetną responsywność w grach oraz  eliminują efekt rozwarstwiania obrazu nawet przy szybkich ruchach myszką.

Adobe RGB dla profesjonalistów

Z myślą o profesjonalistach z dziedziny grafiki zaprezentowany zostanie również 27-calowy ekran spełniający wymogi Adobe RGB, który wyświetla rozdzielczość 2560 x 1440 (Quad HD). Monitor bardzo dobrze odwzorowuje barwy i wyświetla szeroką gamę odcieni, ułatwiając pracę profesjonalisty. Dzięki wsparciu dla Adobe RGB fotografowie, graficy czy montażyści zaoszczędzą czas podczas obróbki materiału i będą mogli zachować spójność kolorów na różnych urządzeniach podczas produkcji. Przykładowo obrazy pobrane z kamery będą miały dokładnie takie same kolory podczas wyświetlania ich na monitorze PHILIPS 272P4A.

Bo liczy się styl!

Podczas targów IFA zobaczyć będzie można również 27-calowy monitor Moda 2 z gładkim i lśniącym wykończeniem w kolorze białym dla użytkowników ceniących nietuzinkowy design. Model 275C5 wyposażono w moduł Bluetooth oraz funkcję Miracast. Dzięki dwóm głośnikom o mocy 7W może posłużyć również jako źródło dźwięku, do którego streamowana będzie muzyka.

Panorama, która usprawni pracę

Panoramiczny Ultra Wide 21:9 o rozdzielczości 3440 x 1440 idealnie sprawdza się w pracy na wielu aplikacjach. Monitor charakteryzuje się dużo większą powierzchnią roboczą w stosunku do rozwiązania Full HD.

Smart All-in-One

Nie zabraknie również samodzielnych rozwiązań typu Smart All-in-One działających z systemem Android.  Na dużych ekranach zaprezentowane będą liczne aplikacje dostępne w Google Play.

Odwiedzający targi IFA w Berlinie będą mogli przyjrzeć się z bliska wszystkim wymienionym powyżej modelom monitorów na stoisku PHILIPSa znajdującym się w hali 22.

Źródło: MMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764