logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFRA Expo 2009: targi z przesłaniem na trudne czasy

   08.06.2009, przeczytano 1011 razy

W dniach 12-15 października br. już po raz drugi w Wiedniu odbędą się doroczne targi branży gazetowej – IFRA Expo 2009. Motto tegorocznej ich edycji, organizowanej w bardzo trudnym roku dla branży poligraficznej, brzmi „Twój niezbędny GPS” i odzwierciedla jej założenia, czyli przedstawienie obecnej kondycji branży oraz wyznaczenie kierunków jej rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ifra-expo-2009%3A-targi-z-przeslaniem-na-trudne-czasy,9080,artykul.html

„Twój niezbędny GPS”
IFRA jako organizator imprezy rozszerza program wystawy o wyzwania, z jakimi borykają się obecnie firmy z segmentu produkcji prasowej. Targi IFRA Expo 2009 mają pełnić rolę swego rodzaju „systemu nawigacyjnego”. Z jednej strony pozwolą one zwiedzającym zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi, z drugiej będą stanowić idealną platformę poznawczą jeśli chodzi o różne sposoby zapewnienia sobie sukcesu w przyszłości – mówi Michael Heipel, dyrektor IFRA odpowiedzialny za obsługę wystawców.

Przy obecnej sytuacji branży gazetowej Wiedeń jawi się jako szczególnie atrakcyjne miejsce dla tego rodzaju wystawy. Firma konsultingowa Mercer umieściła to leżące nad Dunajem miasto na drugim miejscu w swoim corocznym rankingu miast z całego świata. Poziom cen w Wiedniu jest bardzo korzystny zarówno dla wystawców jak i zwiedzających. Poza bardzo dobrą dostępnością międzynarodową lokalizacja imprezy oferuje atrakcyjne ceny zakwaterowania w hotelach oraz niski poziom dodatkowych kosztów związanych z obecnością na targach – dodaje Michael Heipel.

Targi IFRA Expo odbędą się w halach A i B Reed centrum wystawienniczego Messe Wien. W pawilonie A będą prezentowane technologie cyfrowe, rozwiązania systemowe i oprogramowania. Szczególny nacisk będzie położony na biznes reklamowy oraz na nowe modele biznesowe oparte na mobilnych usługach i rozwiązaniach online. Ta hala powinna zainteresować przede wszystkim menedżerów IT, szefów marketingu i dystrybucji, redaktorów naczelnych i menedżerów do spraw rozwoju. Hala B będzie poświęcona produkcji gazetowej. Kierownicy, menedżerowie produkcji i decydenci z obszarów prepressu, druku i postpressu będą mieli tam okazję przyjrzenia się najnowszym rozwiązaniom wspomagającym efektywną i oszczędną produkcję.

IFRA oferuje wystawcom kompleksowy pakiet usług związanych z uczestnictwem w targach. Poza rozbudowanym marketingiem wystawienniczym obejmuje on również usługi online, reklamę oraz obsługę PR. Dwie przestrzenie specjalne – Solution Park Digital Systems w hali A oraz Ideas in Printing Suare w hali B – są skierowane do małych i średnich firm zainteresowanych specjalistycznymi rozwiązaniami. IFRA stworzyła też pakiet dla firm prezentujących się na targach po raz pierwszy, aby umożliwić im udział w imprezie w przystępnej cenie.

Szczególnie godne uwagi wśród wielu imprez towarzyszących targom Expo są sesje tematyczne przebiegające pod hasłem „Gazety dzisiaj” oraz uroczyste rozwiązanie konkursu cross-mediów IFRA XMA 2009 wraz z prezentacją zwycięzców.

Wystawcy targów IFRA Expo 2009
Pomimo niełatwej sytuacji ekonomicznej, już około 140 producentów i usługodawców zarezerwowało stoiska o łącznej powierzchni 10 000 m². Wśród nich znaleźli się czołowi dostawcy rozwiązań dla branży gazetowej: Agfa Graphics, Baldwin, Böttcher, Draabe, Ferag, Fujifilm Europe, Goss International, Holmen Paper, Kodak, Koenig & Bauer, Krause-Biagosch, MacDermid Printing Solutions, manroland, Mosca, Müller Martini, Myllykoski Sales, OneVision Software, Quark, Schur Packaging Systems, Siegwerk Druckfarben, Sinapse Print Simulators, Sitma Machinery, Stora Enso, technotrans, Toray International Europe, UPM-Kymmene czy Wifag.

Stale aktualizowaną listę wystawców i oraz więcej informacji na temat targów IFRA Expo 2009 można znaleźć na stronie www.ifraexpo.com.

Źródło: IFRA Expo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764