logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierą

  PR 22.02.2021, przeczytano 187 razy
ilustracjastrzałka

Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Moment of Service”)


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ifs-odswieza-swoja-marke-przed-przelomowa-premiera,390315,artykul.html

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zaprezentował dzisiaj swoją nową identyfikację wizualną. Odzwierciedla ona jego obecną pozycję rynkową i zapowiada przełomową premierę produktu, która odbędzie się 10 marca 2021 r.

Perspektywicznie myślące przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z korzyści oraz możliwości rozwoju, jakie może przynieść wyjątkowa obsługa. Już w tej chwili ponad połowa przychodów IFS pochodzi od klientów używających technologii IFS do obsługi swoich własnych klientów, a pozycję IFS jako lidera w tej kategorii potwierdzają analitycy branżowi. Dzięki temu IFS ma doskonałe warunki do tego, aby pomagać przedsiębiorstwom wtedy, gdy liczy się to najbardziej. Są to momenty, w których firma albo zachwyca, albo rozczarowuje; momenty, w których wszystkie decyzje i procesy łączą się w jedną całość; momenty, w których ciężka praca przynosi efekty. Nazywamy je Moments of Service.

Dzięki platformie IFS Cloud, która zostanie zaprezentowana 10 marca, jeszcze więcej firm będzie mogło zrealizować swój pełny potencjał w momentach obsługi. Nowa platforma umożliwia przedsiębiorstwom zarządzanie obsługą klientów, personelem i majątkiem w ramach jednego, zintegrowanego rozwiązania. Platforma IFS Cloud jest wypełniona po brzegi praktycznymi innowacjami oraz funkcjami branżowymi, z których słynie IFS, a jej wprowadzenie jest najważniejszą premierą w całej historii firmy i wyznacza nowe standardy branżowe.

Nowy wygląd w nowej epoce

W centrum nowej identyfikacji wizualnej IFS znajduje się symbol reprezentujący wiele elementów, które przedsiębiorstwa muszą rozplanować, aby zapewniać klientom doskonałą obsługę (Moment of Service). Symbol ten odzwierciedla wysiłek, energię oraz złożoność wiążące się z zaangażowaniem w każdy kontakt z klientem, zachowując jednocześnie równowagę i symetrię. Nowa paleta kolorystyczna nawiązuje do poprzedniej, a jednocześnie zwiastuje przyszłość. Jest ona oparta na zaktualizowanym, dynamicznym odcieniu purpury, który jest skontrastowany z szeregiem barw uzupełniających.

Do odświeżenia marki podeszliśmy zespołowo i naukowo. Na proces mieli wpływ dotychczasowi i potencjalni klienci, partnerzy i pracownicy IFS, a także analitycy i dziennikarze oraz eksperci ds. marki.

- Bardzo cieszymy się, że możemy zaprezentować naszą nową identyfikację wizualną, która stanowi integralną część naszej obecnej transformacji — powiedział Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. - Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla miejsce, w którym jesteśmy teraz, oraz nasze plany na przyszłość, szczególnie w kontekście nadchodzącej premiery IFS Cloud. To przełomowy moment w historii naszej firmy. Tworząc atrakcyjną i inspirującą identyfikację wizualną, dajemy naszym klientom, partnerom i rynkowi jako całości jasny sygnał — i jest to coś, z czego nasi pracownicy są niezmiernie dumni.

Nowy branding IFS jest obecnie wprowadzane we wszystkich punktach kontaktu, w tym na platformach cyfrowych, drukowanych i cyfrowych materiałach marketingowych, artykułach promocyjnych i wnętrzach biur. Jego wprowadzeniu towarzyszą reklamy w wybranych, najbardziej prestiżowych miejscach na świecie, takich jak Times Square w Nowym Jorku, Burj Khalifa w Dubaju i Shibuya w Japonii.

Źródło: IFS

www.ifs.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764