logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iga Krefft – Ofelia kolejną ambasadorką inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna

  PR 17.10.2022, przeczytano 524 razy
ilustracja

Iga Krefft jest już trzecią ambasadorką Czujesz Klimat? Rossmanna. To inicjatywa, która jest głosem w ważnej dla nas wszystkich sprawie, czyli środowiska. Artystka, wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim, przekonuje, że nawet „małe”, codzienne wybory, także podczas zakupów, mają ogromny wpływ na planetę, a co za tym idzie nasz dobrostan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iga-krefft-%E2%80%93-ofelia-kolejna-ambasadorka-inicjatywy-czujesz-klimat-rossmanna,397645,artykul.html

Iga Krefft to jedna z najbardziej utalentowanych artystek młodego pokolenia. Na Instagramie obserwuje ją ponad 114 tysięcy osób. Na początku września br. wydała swoją drugą solową płytę zatytułowaną „8”. Zaangażowała się w projekt Czujesz Klimat? Rossmanna, bo „kocha naturę za jej wielowymiarowość. To z jednej strony nieprzewidywalny żywioł, który rządzi naszym życiem, a z drugiej - źródło naszej równowagi. Źródło, którego zasoby wyczerpują się z każdym rokiem”.

– Jestem świadoma postępujących zmian klimatycznych na świecie i wierzę, że wybory, których dokonuję każdego dnia mogą je spowalniać albo niestety pogłębiać. Dlatego uważam, że dbanie o środowisko zaczyna się od małych decyzji. I wierzę, że gdyby każdy zaczął od jednej zmiany w swoim życiu, wspólnie moglibyśmy osiągnąć wielkie rzeczy. Mieszkam w dużym mieście, ale poruszam się po nim hulajnogą, noszę butelkę na wodę wielokrotnego użytku i zwracam uwagę na produkty, jakie wybieram – jaki mają skład, jak powstały, czy ich opakowania nadają się do ponownego użytku. I chciałabym zachęcać do tego innych, dlatego przyłączyłam się do inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna – przyznaje Iga Krefft.

Celem Czujesz Klimat? jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku. Rossmann chce nam je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem Czujesz Klimat?

Dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także przyjaźni ludzie, atmosfera jaka nas otacza, pozytywne wibracje. Dlatego w ramach akcji Czujesz Klimat? Rossmann został sponsorem: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach Czujesz Klimat? – zasilana wodorem), Off Festival, Siesty oraz Great September.

Źródło: Rossmann SDP Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764