logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iga Łukawska dołącza do agencji Stor9_

  PR 12.07.2023, przeczytano 1260 razy
ilustracja

Agencja inwestuje w dalszy rozwój komórki influencer marketingu i zatrudnia doświadczoną Senior Content Strategy Managerkę. Rolą Igi Łukawskiej będzie wsparcie działu Influencer Marketingu i New Business oraz przygotowanie ofert z zakresu współprac z twórcami. Dołączenie Igi do struktury Stor9_ wiąże się ze zwiększeniem skali działania agencji, tj. pozyskania nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iga-lukawska-dolacza-do-agencji-stor9_-,400766,artykul.html

Łukawska będzie także blisko pracować z działem kreacji Stor9_ przy opracowaniu koncepcji kreatywnych wykorzystujących twórców internetowych. Będzie raportować bezpośrednio do Marka Myślickiego odpowiedzialnego w Stor9_ za obszar influencer marketingu.

Iga Łukawska to ekspertka, związana z branżą kreatywną od prawie 10 lat. Swoje pierwsze kroki rozpoczęła w 2015 roku, koordynując content w social mediach dla dużych marek. Wcześniej związana m.in. z Abstra i inStreamly, w których odpowiadała za budowanie strategii i konceptów kreatywnych dla marek komercyjnych. Pracowała także w LiquidThread, zdobywając doświadczenie przy pracy z największymi markami, kanałami YouTube oraz influencerami.

W trakcie swojej kariery zarządzała projektami i pracowała dla takich marek jak: Durex, marki z portfolio Coca-Cola, Lorenz, NERF.

Na swoim koncie ma także kilka nagród, a jej projekty zostały docenione m.in. za: „Best In Show” - Mixx Awards 2019 i kanał YT "Jak TO robić?" stworzony dla marki Durex - Srebrny Spinacz 2019.

Dział Influencer Marketingu agencji Stor9_ obsługuje całościowo kampanie z udziałem największych twórców na kanałach influencerów i marek. Tworzy dedykowane wysyłki kreatywne, prowadzi booking gwiazd na eventy, a także produkuje angażujący content z influencerami. Do grona klientów należy m.in.: Sephora, Paramount, Empik, Totalizator Sportowy czy delio.

Źródło: Stor9_

stor9.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aktywacja konsumencka i promocja Monster x McLaren
W 2024 roku zespół Formuły 1 McLaren nawiązał wieloletnią współpracę z marką napojów energetycznych, Monster Energy. Logotyp firmy od tego momentu jest widoczny na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach kierowców Lando Norrisa oraz Oscara Piastriego. W tym roku firmy postanowiły wystartować ze wspólną promocją handlową, w ramach...
Sebastian Stankiewicz w gangsterskim spocie społecznym
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los – w najnowszym spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”. 
Jovan Protić Prezesem Zarządu IAA Polska w kadencji 2025-2027
We wtorek 10 czerwca członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na Walnym Zebraniu Wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2025 – 2027. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. 
Każda Puszka Cenna i Żabka edukują na temat systemu kaucyjnego
Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa Każda Puszka Cenna, w Polsce wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat nadchodzących zmian podczas happeningu na wrocławskim Placu Solnym.
Canon wspiera odbudowę raf koralowych
W wyniku partnerstwa powstało przełomowe, pierwsze w swoim rodzaju laboratorium hodowli koralowców w zachodniej części Oceanu Indyjskiego. Wykorzystuje ono zaawansowaną technologię obrazowania, której celem jest zwiększenie odporności raf koralowych na zmiany klimatu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764