logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iga Świątek ambasadorką marki Lancôme

  PR 15.04.2024, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Iga Świątek oraz marka Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga, tenisistka numer jeden na świecie dołącza do grona ambasadorek Lancôme jako pierwsza ambasadorka marki w Polsce. Iga i Lancôme to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia, Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce 1 . To przełomowa decyzja również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iga-swiatek-ambasadorka-marki-lanc%C3%B4me,403852,artykul.html

PIERWSZA SPORTOWCZYNI AMBASADORKĄ LANCÔME

Iga Świątek to nie tylko najlepsza polska tenisistka, ale również najlepsza tenisistka na świecie. Dotychczas zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. Jest niekwestionowaną sensacją świata sportu. Mając zaledwie 22 lata, udowadnia, że kobiety mogą osiągać ogromne sukcesy zawodowe. Dowodzą temu nie tylko same osiągnięcia na korcie. Iga jest także od trzech lat liderką w rankingu Forbes, oceniającym najcenniejsze kobiece marki osobiste w Polsce . Jednocześnie gwiazda tenisa aktywnie działa również poza kortem. Angażuje się w rozmaite projekty, udziela się charytatywnie i społecznie oraz znajduje czas na tak potrzebny przy jej stylu życia odpoczynek. Tytuł ambasadorki Lancôme pozwolił jej połączyć wszystko w jedno. Nie jest to bowiem typowa współpraca, ale także okazja, żeby rozwijać się na wielu polach. Poprzez Write Your Future – globalny projekt społeczny marki - będzie dawać wsparcie i motywację innym kobietom. Współpraca z Lancôme to także okazja do odkrywania kobiecości i celebrowania czasu poświęconego samej sobie, który przy napiętym terminarzu tenisistki jest szczególnie cenny.

ilustracjastrzałka

– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.

LANCÔME PIERWSZĄ MARKĄ BEAUTY WŚRÓD PARTNERÓW BIZNESOWYCH IGI

Współpraca Igi Świątek z Lancôme to połączenie dwóch silnych marek. Z jednej strony bowiem tenisistka jest liderką w rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes 2023 . Tytuł ten otrzymała trzeci raz z rzędu. Z drugiej strony natomiast Lancôme plasuje się w TOP 100 globalnych marek pod względem wartości . Liderska pozycja w swoich dziedzinach to jednak tylko punkt wyjścia do wspólnych działań. Iga Świątek do tej pory współpracowała z wieloma topowymi markami. Jeszcze nigdy nie doszło jednak do jej partnerstwa z żadnym przedstawicielem branży beauty. Lancôme jest zatem pierwszym partnerem biznesowym z tej kategorii, z którym współpracuje Iga Świątek. Obie strony łączy wiele, więc wspólne działania pozwolą lepiej wybrzmieć wartościom ważnym dla tenisistki i francuskiej marki.

ilustracjastrzałka

– Niezmiernie się cieszę się, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa, jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek, ponieważ łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisaść własną historię – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L'Oréal Luxe w Polsce: – Z dumą witamy Igę w rodzinie Lancôme jako pierwszą ambasadorkę marki w Polsce. Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości, dzięki czemu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce1. Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia, a także inspirująca rola młodej liderki, głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme, która celebruje osiągnięcia kobiet i piękno we wszystkich wymiarach. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy, ponieważ łączy dwie ikony doskonałości – w tenisie i kategorii beauty.

ilustracjastrzałka

IGA WSPARCIEM WRITE YOUR FUTURE

Utalentowana tenisistka wielokrotnie dała wyraz temu, że sytuacja kobiet nie tylko w sporcie, ale i w innych wymiarach, jest dla niej niezwykle ważna. Teraz swój głos Iga będzie wykorzystywać angażując się w Write Your Future , globalny projekt społeczny Lancôme, którego celem jest walka z nierównościami poprzez edukację. Program realizowany jest w ponad 25. krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. W 2024 roku wystartuje on także w Polsce, pod hasłem „ Bądź autorką swojej przyszłości ”. Będzie skierowany przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery, a jego celem będzie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy. Tenisistka, która udowadnia, że siłą determinacji i ciężkiej pracy, kobiety mogą realizować nawet najbardziej ambitne cele, ma na tym polu doświadczenie. W 2023 roku magazyn „Time” umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób , wyróżniając ją w kategorii innowator, co tylko potwierdza, że jej głos ma ogromną siłę i uznanie.

Źródło: Lancôme

www.lancome.pl

Dodatkowe informacje:

1 Źródło: Market Vector, rynek kosmetyków selektywnych w Polsce pod względem wartości sprzedaży w latach 2022-2023.

2 Forbes Women - Ranking najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce 2021, 2022, 2023.

3 Źródło: Kantar BrandZ Most Valuable Global Brands 2023

4 TIME100: The Most Influential People of 2023

ZDJĘCIA:
Agencja kreatywna: Enyo
Fotograf: Gosia Turczyńska
Stylizacje: Karolina Limbach
Makijaż: Agnieszka Wilk
Włosy: Piotr Wasiński

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764