logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer

  PR 06.06.2023, przeczytano 499 razy
ilustracja

PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iga-swiatek-ponownie-w-kampanii-pzu-wojazer,400303,artykul.html

Wyjeżdżając na wyczekiwany urlop, każdy marzy o tym, aby odpoczynek nie został zakłócony przez niespodziewane wydarzenia. Jeśli już jednak do nich dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które zapewni odpowiednia ochrona w postaci ubezpieczenia. Warto o nim pomyśleć już na etapie planowania wyjazdu.

- Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz, często długo wyczekiwany, wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów - mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU.

6 czerwca rusza kampania marketingowa ubezpieczyciela, podczas której realizowane będą szerokie działania digital (m.in. w mediach społecznościowych, mailingi, działania retargetingowe i CRM, PR), a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Akcja skierowana jest do osób, które mają duże poczucie odpowiedzialności za siebie i rodzinę, świadomych różnych zagrożeń, planujących wyjazdy wakacyjne. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 13 sierpnia.

Ubezpieczenie PZU Wojażer zapewnia ochronę zarówno w Polsce, jak i w najdalszych zakątkach świata, gdzie sprawdzi się w nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak: nagłe zachorowanie, zaostrzenie choroby przewlekłej, nieszczęśliwy wypadek czy kradzież. Ubezpieczyciel zapewnia także organizację i pokrycie kosztów leczenia, oraz ewentualny transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji leczenia po powrocie do domu (rozpoczętego za granicą).

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764