logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche Macan

  PR 19.03.2024, przeczytano 457 razy
ilustracjastrzałka

Po ogłoszonej w czerwcu 2023 współpracy Porsche Polska i liderki światowego rankingu WTA, przyszedł czas na pierwszą kampanię marketingową marki z udziałem Igi Świątek. Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” polska tenisistka promuje nową, elektryczną odsłonę bestsellerowego dla Porsche modelu Macan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iga-swiatek-w-kampanii-elektrycznego-porsche-macan,403528,artykul.html

Poznań. Iga Świątek, która w zeszłym roku dołączyła do grona Przyjaciół Porsche, w przerwie między kolejnymi tenisowymi rozgrywkami znalazła się na korcie razem z nowym Porsche Macan. Wszystko to za sprawą najnowszej kampanii bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, w pełni elektrycznej odsłonie.

Pojawienie się Igi Świątek miało niebagatelne znaczenie dla układu sił w świecie kobiecego tenisa, podobnie jak Macan jest istotną zmianą w ofercie Porsche. Hasło „Bądź zmianą, pozostań sobą” połączyło więc świat tenisa, reprezentowany przez młodą i niezwykle utalentowaną zawodniczkę oraz świat motoryzacji, w którym Porsche jest wyznacznikiem jakości i postępu.

ilustracjastrzałka

Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana ”, powiedziała Iga Świątek przy okazji nagrań do najnowszej kampanii.

Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce, dodaje: „ Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym ”.

Nie bez przyczyny częścią hasła najnowszej kampanii jest fragment „pozostań sobą”. Ogromne sukcesy, presja pozostawania na szczycie i dążenie do doskonałości potrafią negatywnie wpłynąć na motywacje działań i zmienić to, co najbardziej cenne – autentyczność i radość z triumfów. Iga Świątek jest jednak doskonałym przykładem mistrzyni, która mimo zawrotnej kariery sportowej pozostaje sobą i inspiruje innych do ciągłego podnoszenia życiowej i zawodowej poprzeczki. „Bądź zmianą, pozostań sobą” to również clue zmian zachodzących w Porsche. W pełni elektryczne Porsche Macan przenosi serię modelową Macan na zupełnie nowy poziom, zachowując przy tym charakter i ponadczasowy design marki.

Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK, który – podobnie jak Iga – należy do grona Przyjaciół Porsche Polska. „ Muzyką starałem się być Igą i tym autem. Sprzężenia, wyładowania, smecze, urok osobisty, bezszelestność, dorosłość. Nie przepraszanie za ewolucję ”, podsumował Radzimir Dębski (JIMEK). Spot reklamowy (www.youtube.com/watch?v=LushayU5Aug) uzupełniają dwa zdjęcia Igi Świątek z Porsche Macan, oddające nowoczesny i dynamiczny charakter nowego SUV-a.

„ W kwietniu ponownie zagram w Stuttgarcie, tym razem już oficjalnie współpracując z Porsche i będąc częścią kampanii najnowszej odsłony Porsche Macan. Presja będzie na pewno duża, ale lubię ten turniej, jego atmosferę, mam z nim same dobre wspomnienia. Mam nadzieję, że to akurat się nie zmieni! ”, dodała z uśmiechem Iga Świątek, która już dwukrotnie triumfowała w Porsche Tennis Grand Prix.

Progresywny, a jednocześnie ponadczasowy design, charakterystyczne dla Porsche osiągi, zasięg umożliwiający pokonywanie dalekich tras i wysoka praktyczność w codziennym użytkowaniu sprawiają, że nowe warianty Macan 4 oraz Macan Turbo kompleksowo odpowiadają na wymagania tych klientów Porsche, którzy wybierają SUV-a. Od 2014 r. Porsche dostarczyło na całym świecie ponad 800 tysięcy egzemplarzy modelu Macan. Teraz jego historię sukcesu zaczyna kontynuować w pełni elektryczny następca, który będzie produkowany w fabryce Porsche w Lipsku w sposób neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla. Pierwsze egzemplarze nowego Porsche Macan zostaną dostarczone do klientów w drugiej połowie 2024 r.

Twórcy kampanii

  • Reżyser: Michał Misiński
  • Operator: Michał Englert
  • Fotograf: Paweł Fabjański
  • Agencja kreatywna: DDB Warszawa
  • Dom produkcyjny: Papaya Films

Źródło: Porsche Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764