logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igen3 Digital Production Press w Drukarni D&D z Gliwic

  PR 30.06.2005, przeczytano 4078 razy
ilustracjastrzałka
Xerox

W czerwcu 2005 roku drukarnia D&D w Gliwicach zakończyła prace związane z instalacją przełomowego systemu druku: XEROX iGen3 Digital Production Press. D&D, jako pierwsza w Polsce, zdecydowała się na zakup technologii, będącej rezultatem kilkuletnich prac naukowców i inżynierów firmy Xerox. Inwestycje związane z opracowaniem technologii XEROX iGen3 Digital Production Press sięgnęły kwoty miliarda dolarów. Przy jej tworzeniu powstało ponad 300 nowych patentów. Nowy system druku umożliwia uzyskanie personalizowanych wydruków w nakładzie od 1 do nieograniczonej liczby egzemplarzy, o wyglądzie i fakturze druku offsetowego, lecz z niespotykaną dotychczas szybkością oraz przy znacznie mniejszych kosztach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igen3-digital-production-press-w-drukarni-dandd-z-gliwic,2861,artykul.html

Drukarnia D&D Sp. z o.o. działa na polskim rynku usług poligraficznych od ponad 10 lat. Z roku na rok firma poszerza zakres usług i grupę klientów. Dzięki internetowemu systemowi zamówień, dziś z usług firmy korzysta blisko 10 000 klientów w całym kraju. Sprzedaż do odbiorców z regionu Śląska stanowi niecałe 50% obrotów firmy.

Od początku działalność firmy D&D jest ściśle związana z drukiem cyfrowym. W 2005 roku firma zakupiła najnowocześniejszą na świecie technologię druku cyfrowego XEROX iGen3 Digital Production Press. Przekraczająca 600 tysięcy euro inwestycja była możliwa dzięki wykorzystaniu środków unijnych uzyskanych w ramach programu SPO WKP „Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw, lata 2004-2006”. Stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach program SPO WKP umożliwia ubieganie się o wsparcie finansowe firmom, które chcą podnieść stopień swojej konkurencyjności w oparciu o korzyści związane ze stosowaniem nowoczesnych technologii.

„Poprzez inwestycję w system iGen3 staliśmy się pierwszą firmą w Polsce, która jest rzeczywistym dostawcą biznesowym druku cyfrowego”, - powiedział Bogusław Duchowicz, Prezes drukarni D&D. „Technologia ta umożliwia publikację książki w jednym egzemplarzu za niewielkie pieniądze. Książka ta może być w każdym czasie zmieniona i dodrukowana, w kolorze lub czerni. Nie udałoby się zrealizować tego przy pomocy tradycyjnego druku offsetowego.”

XEROX iGen3 Digital Production Press przeznaczony jest przede wszystkim do realizacji prac kolorowych. Ta rewolucyjna technologia pozwala drukować zarówno niskie, jak i wysokie nakłady. Wykorzystując zmienne dane osobowe iGen3 może drukować specjalne broszury, katalogi, książki przeznaczone dla konkretnych odbiorców, biuletyny, zaadresowane karty pocztowe, mailingi, faktury itd.

„System iGen3 Digital Production Press pozwala w pełni realizować strategię nowego biznesu drukarskiego, którą Xerox definuje jako dostarczanie usług w oparciu o małe nakłady, szybką realizacje zleceń i personalizację,” - powiedział Grzegorz Szymanko, Członek Zarządu Xerox Polska. „Obserwujemy, że wraz z wyczerpywaniem możliwości tradycyjnych form przekazu, coraz większą rolę zyskują: wysoko personalizowana komunikacja marketingowa 1:1 (w tym w pełnym kolorze) i pełnokolorowe publikacje produkowane dla ściśle określonej grupy odbiorców. To tu właśnie znajduje się największy potencjał wzrostu rynku poligraficznego w najbliższych latach.”

„Maszyna XEROX iGen3 Digital Production Press 10–krotnie zwiększa nasze moce produkcyjne”, - powiedział Bogusław Duchowicz. „Najbliższy czas zamierzamy poświęcić na intensywne pozyskiwanie nowych klientów. iGen3 przejmie też część prac realizowanych dotychczas na innych maszynach działających w naszej drukarni, których moce przerobowe stały się niewystarczające.”

Sprzedaż i instalacja systemu XEROX iGen3 Digital Production Press była możliwia dzięki współpracy firm: Xerox Polska i Xteam – Autoryzowanego Koncesjonera Xerox.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
Epidemia koronawirusa przyniosła wiele, często zaskakujących, zmian w różnych dziedzinach życia. Wpłynęła na naszą codzienność, edukację, ale także na trendy konsumenckie. A jak zmienił się biznes? Czy wprowadzone zmiany zostaną z nami na dłużej?
COVID(n)owe plany zakupowe Polaków
Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii COVID-19, jak również w trakcie jej trwania kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, pewne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu w najmniejszym choćby stopniu odczuł wpływ wirusa a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764