logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Dekoracyjne folie okienne do druku

  PR 22.06.2016, przeczytano 805 razy

Efektowna dekoracja witryn sklepowych, świadome wykorzystanie transparentnych powierzchni w centrach handlowych, czy unikalna identyfikacja korporacyjna na mediach w 100% ekologicznych (bez PVC) - to tylko część zastosowań nowych folii okiennych Igepa serii Flat-ON.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-dekoracyjne-folie-okienne-do-druku,29038,artykul.html

CLEAR PET FLAT-ON 150 mic

Wysokiej jakości przezroczysta folia poliestrowa z silikonowym klejem krystalicznym do szybkiej i prostej aplikacji bez pęcherzy powietrza. Materiał o wysokiej odporności na temperaturę, gwarantujący repozycjonowalność oraz fantastyczne właściwości zadruku. Specjalne powleczenie zostało dopracowane pod kątem druku atramentami solventowymi, eco-solventowymi, UV oraz Latex, Konstrukcja kleju umożliwia pozycjonowanie grafik i wielokrotne ponowne wyklejenie, a po okresie 3-6 miesięcy, klej zmienia swoją charakterystykę na trwały.

WIPEABLE PP FLAT-ON 140 mic

Biała folia polipropylenowa z klejem usuwalnym typu Micro-Tac. Umożliwia tworzenie wewnętrznych grafik okiennych stabilnych wymiarowo, z możliwością wielokrotnego repozycjonowania. Przeznaczona do aplikacji „na mokro” i „na sucho”. Zapewnia czyste i łatwe usunięcie po okresie ekspozycji bez pozostawienia śladów na podłożu. Specjalne powleczenie zostało dopracowane pod kątem druku atramentami solventowymi, eco-solventowymi, UV oraz Latex. Materiał rekomendujemy również do stabilnych wymiarowo naklejek promocyjnych, idealne podłoże do ploterów Rolad serii VS, gdzie precyzyjny druk łączony jest z cięciem po obrysie.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764