logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Nowe folie samoprzylepne Easyprint

  PR 29.03.2017, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska poszerzyła swoją ofertę w zakresie folii samoprzylepnych do druku o nowe produkty: EasyPrint / EasyPrint Grey oraz EasyPrint Bubble Free. Dedykowanym do nich laminatem jest także nowość: EasyGuard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-nowe-folie-samoprzylepne-easyprint,31991,artykul.html

Są to ekonomiczne w użyciu rozwiązania zapewniające jednocześnie właściwą jakość.

EasyPrint / EasyPrint Grey to kalandrowana folia PCV z klejem akrylowy trwałym lub trwałym szarym. Grubość: 100 mic. Dedykowana dla reklamy krótkookresowej, sprawdza się zarówno w grafikach wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Trwałość: do 2 lat.

EasyPrint Bubble Free to zapobiegająca powstawaniu bąbelków podczas aplikacji folia, wyposażona w akrylowy trwały klej kanalikowy.

Uzupełnienie oferty folii stanowi dedykowany do nich laminat, EasyGuard. Jest to klasyczny laminat PCV z klejem trwałym. Eliminuje refleksy, podkreśla kontrasty i detale. Stanowi ochronę przed UV do 12 miesięcy. Grubość: 80 mic. Występuje w wersji błysk i matt.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764