logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Podsumowanie Remadays 2017

  PR 21.02.2017, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

Trzy bardzo pracowite dni. Mnóstwo spotkań, wiele świetnie rokujących kontaktów i transakcji. Tak w dużym skrócie Igepa Polska podsumowuje tegoroczne REMADAYS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-podsumowanie-remadays-2017,31548,artykul.html

Ruch na stoisku Igepa trwał nieustannie przez wszystkie dni targów. Oferta firmy spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Bardzo przychylnie odebrana została jej premiera targowa - materiały tekstylne do druku sublimacyjnego, produkowane w Niemczech, znanej marki PONGS. Z tych właśnie materiałów zbudowane zostały ściany stoiska Igepa Polska, pokazując poprzez wyrazistą grafikę imitującą obraz 3D, jakie możliwości daje technika sublimacji.

Pomocny przy zapoznaniu się z dzianinami PONGS był również efektowny, przestrzenny ekspozytor oraz przygotowane próbki wydruków. Zwiedzający mogli na żywo śledzić proces sublimacji z wykorzystaniem materiałów PONGS na ploterze Roland Texart RT-640 oraz kalandrze Roland Texart CS-64.

Na stoisku Igepa nie mogło zabraknąć oczywiście innych maszyn marki Roland. Zaprezentowane zostały nowości i bestsellery tej firmy: plotery solwentowe Roland Versa Express RF-640, Roland TrueVIS VG-640 oraz drukarka UV Roland VERSA UVLEF-300 umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty ploterów były laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Igepa Polska nieustannie dąży do podniesienia atrakcyjności swojej oferty i optymalnego dostosowania jej do oczekiwań Klientów. Rozmowy i spotkania odbyte na targach z pewnością pomogą w osiągnięciu tego celu.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764